Fantzu
Murut voi pyyhkästä pois.Sit vaan pitää miettiä, että onko naisen vetovoima suurempi kuin näkkärimurusten karkottava vaikutus.
Murut voi pyyhkästä pois.Sit vaan pitää miettiä, että onko naisen vetovoima suurempi kuin näkkärimurusten karkottava vaikutus.
..niin voipi tulla hiukan kauemmin kestävä paluumatka takaisinVoi kukkanen. Dupakit on loppu. Mutta jos käy kaupassa 2 paikallisen ohi..
Kuka perkele kävi ostamassa kaikki hiivatin alkoholittomat simat
Ei ollu yhtään ! Tunnusta pois
Eeeen ollu minä. Jäi sinne vielä kaks putelia....
..se tais olla se...no se...Joku MuuEi ollu yhtään ! Tunnusta pois
Jos kyseessä on alkoholiton sima niin syyllinen en ole ainaskaan minä.Kuka perkele kävi ostamassa kaikki hiivatin alkoholittomat simat
Mun sängyssä saa syödä.
Kannattaa varmuudeksi ottaa lähtiessä luuta mukaan. Ja menomatkalla lakaista polku sileäksi lasinsiruista ja koirankakasta...niin voipi tulla hiukan kauemmin kestävä paluumatka takaisin
Munamartta ?..se tais olla se...no se...Joku Muu
Tai munamartta!
Aina voi terästää.porvoon fabriikin sima on hyvää. siinä on kyl hiukan liian vähän alkoholia.
Hjopojopo, sieltä ny konttaamalla takasin tulla vaan ilusesti pirskahdellen ja tanzzia hypehdellen hameenhelmat heiluenKannattaa varmuudeksi ottaa lähtiessä luuta mukaan. Ja menomatkalla lakaista polku sileäksi lasinsiruista ja koirankakasta.
Sit on pikkutunneilla huomattavasti mukavampaa yrittää kontata kotiin!
Ja luuta on tallessa nurkkabaarissa jos sen kohtaloa miettii!
Se riski siinä on...niin voipi tulla hiukan kauemmin kestävä paluumatka takaisin
Toffosen sanoin: miespuolinen vanha horiskoMunamartta ?
Kai se sitten oli
Steven ei tainnu tykätä kommentistas, vähän äksyn olonen.
Mutta vois olla hauskaakin ja tavata ihmisiä...jos siis haluaa juhlahumuunSe riski siinä on.
AhaToffosen sanoin: miespuolinen vanha horisko
Mun määritelmä oli hitusen pitempi
Ee oo..mä tykkään vaan ite tehdystä simasta ja siitäkin tosi vähän.porvoon fabriikin sima on hyvää. siinä on kyl hiukan alkoholia.