Fantzu
Ne ovat raskaita metalliovia.Äkkiäkös sää ne kipakalla potkulla potkaset nurun
Äläkä ny yhtään yritä siellä....on pientä aavistusta sun suuttumisen energisyydestä niin onnistuu ihan varmasti!
Ne ovat raskaita metalliovia.Äkkiäkös sää ne kipakalla potkulla potkaset nurun
Äläkä ny yhtään yritä siellä....on pientä aavistusta sun suuttumisen energisyydestä niin onnistuu ihan varmasti!
Mulla taas saattaa just sillä hetkellä nousta kaikki kurjat ajatukset mieleen ja yhtä äkkiä sitä huomaa, että hupsis...klo on jo 5 ja tunnin kuluttua pitäis nousta ja lähteä.Usein, se ilta kun pään laittaa tyynyyn on päivän paras hetki.
No JUURI näin! Koita sää saaha toi fantzu uskomaan se asiaNokat pystyhyn kuulkaa!
Niin kauan kun ollaan hengissä, kaikki on mahdollista! Ihmeetkin!
Se on harmi. Yöllä kun pitäisi saada levättyä.Mulla taas saattaa just sillä hetkellä nousta kaikki kurjat ajatukset mieleen ja yhtä äkkiä sitä huomaa, että hupsis...klo on jo 5 ja tunnin kuluttua pitäis nousta ja lähteä.
Toivottavasti kivut ei kestä pitkään.Jos saa valittaa, niin aloitan minäkin. Selkä on ihna helv...tin kipee, osan yöstä nukuin sohvalla ja osan sängyssä. Polttava kipu alaselässä koko ajan. Kyllä on lysti olla.
Kivut estää mun aktiivielämän, kuten ulkona liikkumisen ja hyvin monta muuta juttua.
Ihamikävaan
Kyllä siitä sokeri- ja hiilihappomäärästä kunnon pörinät saa. Rusinat voi laittaa jälkikäteen tai vaikka suoraan suuhun.
Ole hyvä, aina on ilo olla avuksi
Tuo on paska juttu. Joskus mulle käyn noin. Kun herään yöllä.Mulla taas saattaa just sillä hetkellä nousta kaikki kurjat ajatukset mieleen ja yhtä äkkiä sitä huomaa, että hupsis...klo on jo 5 ja tunnin kuluttua pitäis nousta ja lähteä.
Alkoi 24 vuotiaana. Näillä mennään, hautaan asti. Ei ole kivutonta päivää.Toivottavasti kivut ei kestä pitkään.
Mulla on ollut niitä 11v. ajan. Sori, taas vali vali..
Ok, ei ole mullakaan kivuttomia päiviä.Alkoi 24 vuotiaana. Näillä mennään, hautaan asti. Ei ole kivutonta päivää.
Mutta mehän pärjäillään, vai mitä? Olemme erityisen sinnikkäitä luonteeltamme.Ok, ei ole mullakaan kivuttomia päiviä.
Joo, kipuun tavallaan tottuu.Mutta mehän pärjäillään, vai mitä? Olemme erityisen sinnikkäitä luonteeltamme.
Mul ei taho pää kestää kroonisia kipuja. Mulla on lääke joka helpottaa hetkeksi aikaa.Mä olen tottunut omiin särkyihin, että tuntuis oudolta jos ei esim. oikeaan polveen koskis enää.
Mä taas en käytä lääkkkeitä kuin ihan äärimmäisessä hädässä. Liikunta auttaa. Jahka saan tämän ruodon liikkeelle, niin olo kohenee kummasti.Mul ei taho pää kestää kroonisia kipuja. Mulla on lääke joka helpottaa hetkeksi aikaa.
Mä en käytä mitään lääkkeitä, kuumetta alentavaa saatan ottaa kipeenä, koska sillon niveliin ja lihaksiin sattuu jo aivan liikaa eikä sitä särkyä enää kyllä jaksa.Mul ei taho pää kestää kroonisia kipuja. Mulla on lääke joka helpottaa hetkeksi aikaa.
Hmmm, ehkä mun täytyy piipahtaa kaupassa hakemassa tuota.
En tiiä. Mä kaipaan niitä kivuttomia päiviä.jos joku aamu olis semmonen ettei mihinkään satu niin varmaan luulisin olevani kuollu.