Pähkinämama
Ja auton kansOikeesti, toi AK:n vinkki painepesurista on ihan hyvä. Sillähän voisi pestä terassin sekä mattoja putsailla. Ei enää käsikuurausta.
Ja auton kansOikeesti, toi AK:n vinkki painepesurista on ihan hyvä. Sillähän voisi pestä terassin sekä mattoja putsailla. Ei enää käsikuurausta.
Oo sepäs vasta olisikin.Ja auton kans
No ni, mähän sanoin et ketjulaistalkoot on hyvä idea!Tämämän on ollut hyvin antoisa päivä. Olen oppinut puutarhajyrsimestä sekä painepesurista uutta.
Täältä on aiemminkin saanut ihan käyttökelpoisia vinkkejä. Kannattaa kysellä.No ni, mähän sanoin et ketjulaistalkoot on hyvä idea!
Puutarhajyrsimestä sanoisin, että jos tarttet niin lainaat tai vuokraat. Liian kallis laite pieneen kertakäyttöön.Tämämän on ollut hyvin antoisa päivä. Olen oppinut puutarhajyrsimestä sekä painepesurista uutta.
Vanha Kekkosen viisaus:Pahus, olis sittenkin pitänyt syödä niitä mummeleiden tyrkyttämiä makkaroita, iski karmea nälkä ja typy torkuilla niin ei viitsi alkaa melskaamaan keittiössä
Pesukonehana? No, siinä on pyykkikone, mä sitä voi irroittaa. Ja ei ole sähköpistoketta ulkona, vielä. Suunnitelmissa on, mutta vaatii sähkärin käynnin.Puutarhajyrsimestä sanoisin, että jos tarttet niin lainaat tai vuokraat. Liian kallis laite pieneen kertakäyttöön.
Mut painepesurilla sinulla vois olla käyttöä ihan omana?
Letkulla siihen on vesi tarkoitettu tuotavaksi ja ihan jokaisen hanan päähän löytyy adapteri puutarhaletkun liittämistä varten.
Jos sinulla on erillinen pesukonehana niin sitä suosittelen.
Jos on ulkosähköpistorasia niin sähkön vedät siitä. (sähköjä kun ei sais vetää roikalla sisältä ulos) Jos ei o niin sit siitä pesukoneen töpselistä. Se on kumminkin vikavirtasuojattu.
Mut yleensä se pesukoneen vesiliitin on helpolla kierteellä kiinni, ja sitä tartteen vaihtaa vaan silloin kun painepesuria käyttääPesukonehana? No, siinä on pyykkikone, mä sitä voi irroittaa. Ja ei ole sähköpistoketta ulkona, vielä. Suunnitelmissa on, mutta vaatii sähkärin käynnin.
En kyllä koskeMut yleensä se pesukoneen vesiliitin on helpolla kierteellä kiinni, ja sitä tartteen vaihtaa vaan silloin kun painepesuria käyttää
http://at-pihatuote.fi/tuotteet/liukuesteet-ulkoportaisiin/Koettelen onneani ja kysyn vielä yhden mieltä askarruttavan asia eli ulkoportiden maalaus.
Pihan portaat ovat liukkaat ja sammaleen peitossa. Pesen ne, mutta mitä tekisin puupinnalle? Voiko sen käsitellä jotenkin vähemmän liukkaaksi?
Tuskin sitä sinulla niin paljoa on, että se pilaantumaan ehtis?Nyt on tyhmä kysymys oops:taas)..
Kauanko sima sysyy hyvänä jääkaapissa? Siis silleen ettei se ala alkoholisoitumaan..siis käymään?
Nyt on tyhmä kysymys oops:taas)..
Kauanko sima sysyy hyvänä jääkaapissa? Siis silleen ettei se ala alkoholisoitumaan..siis käymään?
Mun pitää lähteä kauppaan. Röökit loppuu kohta.Minne kaikki menivät?
Eikä muuten ole hyvää tää terästetty kaakao. *juo irveistellen*
Ja ne hiton idiootit yrittää änkeä mun nimeä älyttömiin suhdeteorioihinsaJoku/jotkut totisesti veti säkillisen herneitä nenään siirtymisestämme tänne.
Avoimen puolen etusivulla näytti olevan neljä! ketjua aiheesta.
Taidettiin tehdä ihan oikea liike.
*Tykkää 10€ Aksulle* tuotko mulle kans yhden tumman vihreä LM:n? Kiitos kaunisMun pitää lähteä kauppaan. Röökit loppuu kohta.
Mun lähikaupassa ei taida olla ensimmäistäkään mentolisavuketta.*Tykkää 10€ Aksulle* tuotko mulle kans yhden tumman vihreä LM:n? Kiitos kaunis