The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Tämämän on ollut hyvin antoisa päivä. Olen oppinut puutarhajyrsimestä sekä painepesurista uutta.
Puutarhajyrsimestä sanoisin, että jos tarttet niin lainaat tai vuokraat. Liian kallis laite pieneen kertakäyttöön.

Mut painepesurilla sinulla vois olla käyttöä ihan omana?
Letkulla siihen on vesi tarkoitettu tuotavaksi ja ihan jokaisen hanan päähän löytyy adapteri puutarhaletkun liittämistä varten.

Jos sinulla on erillinen pesukonehana niin sitä suosittelen.
Jos on ulkosähköpistorasia niin sähkön vedät siitä. (sähköjä kun ei sais vetää roikalla sisältä ulos) Jos ei o niin sit siitä pesukoneen töpselistä. Se on kumminkin vikavirtasuojattu.

Koettelen onneani ja kysyn vielä yhden mieltä askarruttavan asia eli ulkoportiden maalaus.
Pihan portaat ovat liukkaat ja sammaleen peitossa. Pesen ne, mutta mitä tekisin puupinnalle? Voiko sen käsitellä jotenkin vähemmän liukkaaksi?

• Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Puutarhajyrsimestä sanoisin, että jos tarttet niin lainaat tai vuokraat. Liian kallis laite pieneen kertakäyttöön.

Mut painepesurilla sinulla vois olla käyttöä ihan omana?
Letkulla siihen on vesi tarkoitettu tuotavaksi ja ihan jokaisen hanan päähän löytyy adapteri puutarhaletkun liittämistä varten.

Jos sinulla on erillinen pesukonehana niin sitä suosittelen.
Jos on ulkosähköpistorasia niin sähkön vedät siitä. (sähköjä kun ei sais vetää roikalla sisältä ulos) Jos ei o niin sit siitä pesukoneen töpselistä. Se on kumminkin vikavirtasuojattu.
Pesukonehana? No, siinä on pyykkikone, mä sitä voi irroittaa. Ja ei ole sähköpistoketta ulkona, vielä. Suunnitelmissa on, mutta vaatii sähkärin käynnin.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Iltaa!

Tulikin rämmittyä hiukka pidempi lenkki. Oli vuokkoja sinisinä ja valkoisina ja kiurunkannuksia ja lehtoimiköitä ja pähkinäpensaat kukkivat ja pikkutikkakin näkyi ja sit oli paljon kuraista maata ja lätäköitä ja vettäkin roiski lähes tautotta joten nyt on märkä ja väsy.

Otan jotain kuumaa juomaa ja laiskistun.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Pähkinämama
Joku/jotkut totisesti veti säkillisen herneitä nenään siirtymisestämme tänne.
Avoimen puolen etusivulla näytti olevan neljä! ketjua aiheesta.

Taidettiin tehdä ihan oikea liike.
Ja ne hiton idiootit yrittää änkeä mun nimeä älyttömiin suhdeteorioihinsa :mad:
Joku on vissiin missannut tosiasian, et mulla on 2 lasta ja maailmanlopun paras mies joten ei ole tarvetta millekkään palstaromansseille.

Yhteistyössä