The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Pähkinämama
Jassoo, taloyhtiön vappubileissä käyty. Olihan kiva kun siellä oli minä, typy ja about 10 mummelia. Noh, nyt on maidottomia, mummelin tekemiä munkkeja koko viikoksi (y)

Tais toi kurja sadekeli vähentää ennestäänkin pientä kävijämäärä. No, olenpahan ainakin kohteliaasti käynyt tutustumassa uusiin naapureihin :D

Jassoo, taloyhtiön vappubileissä käyty. Olihan kiva kun siellä oli minä, typy ja about 10 mummelia. Noh, but on maidottomia, mummelin tekemiä munkkeja koko viikoksi (y)

Tais toi kurja sadekeli vähentää ennestäänkin pientä kävijämäärä. No, olenpahan ainakin kohteliaasti käynyt tutustumassa uusiin naapureihin :D
Ei vielä oo vappu, huomenna vasta.

Sehän olisikin hyvä. Mutta...
Ei ole laitetta ja se tarvitsee hanan, johon liittää. Pihalla ei ole vesipistettä.
Laite ei o kallis.
Parikytä metriä puutarhaletkua ei o kallis.
Adapteri vaikka keittiön tai kylppärin vesihanaan löytyy rautakaupasta vitosella.
Mulla ei ollu keskuslämmityskattilankaan vieressä vesipistettä vaan jos tartti täydentää niin letkulla sisältä tai kaivolta.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Laite ei o kallis.
Parikytä metriä puutarhaletkua ei o kallis.
Adapteri vaikka keittiön tai kylppärin vesihanaan löytyy rautakaupasta vitosella.
Mulla ei ollu keskuslämmityskattilankaan vieressä vesipistettä vaan jos tartti täydentää niin letkulla sisältä tai kaivolta.
Oikeesti? Kiitti, menee harkintalistalle. Nyt on kädessä rakko kuurauksesta.

Täällä sataa vettä :love:
Ja tuo mukanaan tuoma harmaus heitti päälleni sunnuntaifiiliksen:unsure:...pitäis tässä vissiin mun lähteä takomaan sitä kilpeä ja nypläämään teräshaarniskaa kun huomaan että oon heikkopeikkona ja pahoitan mieleni kun tiijän että ystävällä on paha olla...

Mun tekee mieli nyt tehdä näin teille kaikille..ja varsinkin Ellulle...katso liitettä 3317
Et oo yksin! Muista se:)
Laitahan sinä Elluselle yyveetä ja vokottele takaisin tähän ketjuun.
Laittaisin itse mutta sinua hän saattais kuunnellakin.

Yhteistyössä