Mua taas väsyttää.Apua miten pientä ihmislasta voikaan väsyttää näin...*meinaa nukahtaa kesken haukotuksen*
Niin muakin...vai ekkönää käsittänyt sitä tuosta aiemmasta viestistä?Mua taas väsyttää.
TajusinNiin muakin...vai ekkönää käsittänyt sitä tuosta aiemmasta viestistä?
Mua taas väsyttää.
Eeeeekä väsytä!!*hihkuupomppiihihkuu*Niin muakin...vai ekkönää käsittänyt sitä tuosta aiemmasta viestistä?
Ni! Tätähän mäkin sanoin äsken. Tai ainakin kovasti pontevasti tarkotin kyllä!nukkuisitte yöt niin ei tarttisi haukotella päivällä.
nukkuisitte yöt niin ei tarttisi haukotella päivällä.
Ja sie kiusaat taas ruokakuvalla.
Mitä villiä siinä unessa oli? Jotain alkuasukkaita keihäineen kaikkineen vai?Ja sie kiusaat taas ruokakuvalla.
Mä katoin että pitikö tuo laittaa tähänkin ketjuun.Laitoin tään ensiks tonne harmaitten itkuvinkuketjuun ja sitten vasta huomasin virheeni kun en nähnyt teijjen muitten viestejä missään.
Se oli teksti joka tuli vahingossa viestiin.Mitä villiä siinä unessa oli? Jotain alkuasukkaita keihäineen kaikkineen vai?
Piti?Mä katoin että pitikö tuo laittaa tähänkin ketjuun.
Se oli teksti joka tuli vahingossa viestiin.
Mie tein maistuisiko tsydeemin, Makkaraperunoita!
Joskus kirjoitan jotakin ja en lähetä sitä. Sitten en huomaa että teksti on vieläkin ruudussa.
Mulla on paketti pattereita.Pöh, tv:n kaukosäätimestä tais patterit kuoleentua eikä ole tuota kotoa nyt tähän hätään