ja voi vapaasti puhua ruuasta ilman myrkytyskertomuksia ja suolettomista ihmisistä.Täällä jossain
Eipä pääse ainakaan harmaana kiusaamaan
ja voi vapaasti puhua ruuasta ilman myrkytyskertomuksia ja suolettomista ihmisistä.Täällä jossain
Eipä pääse ainakaan harmaana kiusaamaan
Jooh,todella hyvä puoli tässäja voi vapaasti puhua ruuasta ilman myrkytyskertomuksia ja suolettomista ihmisistä.
Minkä päälle ajattelit sen koneen laittaaPitäisköhän pyykkikkone täyttää & laittaa päälle.
Bioastia pitää tyhjentää ja tiskikin oottaa.
Hyvä juttu!On, kummasti parani heti ilmapiiri
Ai nii, oijoijoi paulaaa!ja voi vapaasti puhua ruuasta ilman myrkytyskertomuksia ja suolettomista ihmisistä.
Voisin muutaman päälle laittaa,mutta ehkä nyt ei oo tarvetta enääMinkä päälle ajattelit sen koneen laittaa
Jep, mä olin kans just meinannut kiittää ja kumartaa lyhyen palstailun päätteeksi, mutta Aksu repäs järjestämällä ongelman pois päiväjärjestyksestä uudella ketjullaHyvä juttu!
Aattelin tossa jo ite väsätä sen kauan odotetun ja toivotun viimeisen viestini kun fiilikset ja tunnelmat oli mitä oli...mutta virutanpa tässä nyt muutaman löpinän verran tuota hommaa...
Sitä varten me päätettiin tänne siirtyä.Aaaa, no tuo on kyllä iso siunaus
Tuskin, se ihminen on vaan muuten ongelmia täynnä ja purkaa sen kaikkiin vuorotellen, uusiin ja vanhoihin ja ihan keneen tahansa. Ei sille mtn voi...tai sitten minäkin oon pissinyt sen muroihin tai tyynylle tai peitolle tai...Mut nyt mihin tahansa muualle kommentoin jotain, niin se hemmetin hullu harmaa hyökkää samantien Mä oon varmaan vahingossa pissinyt sen muroihin tai jotain.
No tuskinpa oot niin pitkää kaarta heittäny, tosin onhan toi kurjaa että heti on joku länkyttämässä ja estämässä keskustelua. Liekö sitten harmaalla jo heti pissiset murot kulhossa kun oma olo on yhtä pahan olon maksimusta?Jep, mä olin kans just meinannut kiittää ja kumartaa lyhyen palstailun päätteeksi, mutta Aksu repäs järjestämällä ongelman pois päiväjärjestyksestä uudella ketjulla
Mut nyt mihin tahansa muualle kommentoin jotain, niin se hemmetin hullu harmaa hyökkää samantien Mä oon varmaan vahingossa pissinyt sen muroihin tai jotain.
Juu,tai säälisi miesparkaaJa ilman että kukaan syyttäis koiran myrkyttämisestä riisin keitinveellä.
Pitemmän aikaa ollu toi harmaiden kirjottelu asiatonta että kumma kun eivät yypeen puolelta mitään mukamas asialle mahtaneet..mutta vaatikin sitten vissiin nopeeta eemelimäistä toimintaa vaan. Kiitos Aksu oivallisesta siirrostaSitä varten me päätettiin tänne siirtyä.
Se harmaiden v***uilu alkoi mennä yli äyräiden.
Mut eilisiltana kun tää ketju luotiin niin kaikki ei ollu paikalla, eikä kaikilta siis edes kyselty.
Ja tänä aamuna sit ylläpito löikin vanhan ketjun lukkoon.
Toivottavasti tää ratkaisu kelpaa kaikille ja saadaan ketju herätettyä sille kuuluvalle tasolle kaikkine nykyisine, entisine ja toivottavasti tulevine kirjoittajineen.
Juuh, on jo jätetty. Öksysin just viimeiset harmaat karvapallot ulos ja nyt voi rauhassa keskittyä hörppimään kahvia ja nauttimaan keväästäJätettäiskö ne v***uilevat harmaat mutisemaan keskenään sinne vanhaan hiekkalaatikkoon?
Ei kai me ny heistä aleta täällä puhumaan kun just vasta päästiin heistä eroon?
Toi harmaa nyt hyökkää kenen tahansa kimppuun vuorotellen.Jep, mä olin kans just meinannut kiittää ja kumartaa lyhyen palstailun päätteeksi, mutta Aksu repäs järjestämällä ongelman pois päiväjärjestyksestä uudella ketjulla
Mut nyt mihin tahansa muualle kommentoin jotain, niin se hemmetin hullu harmaa hyökkää samantien Mä oon varmaan vahingossa pissinyt sen muroihin tai jotain.
Anteeks*ohjautuu ihan ite takas nurkkaan*Jätettäiskö ne v***uilevat harmaat mutisemaan keskenään sinne vanhaan hiekkalaatikkoon?
Ei kai me ny heistä aleta täällä puhumaan kun just vasta päästiin heistä eroon?
Laura raskaana?Täällä sitä ollaan nyt pullat uunissa!
Tuus pois sieltä nurkasta, Aksu kertoi et siellä on BaariAnteeks*ohjautuu ihan ite takas nurkkaan*
Ei nyt sentäns. Meillä on vauva ajat takanapäin ja saa niin ollakkin. Lihapullat sain uuniinLaura raskaana?
Oli se Rättiä oikeassa et "Laura hoitaa"
Näyttääpä hienolta!http://ketunhanta.blogspot.fi/2013/06/ichigo-daifuku.html
Voi vimpa! Me yritetään esikoisen kanssa vääntää moisia mutta toi riisiaikina ei oo taikinaa lainkaan vaan liisterinomaista. Varmaankin vääränlaisia riisijauhoja kun cittarin valikoima oli mitä oli.
Saattaa olla, että syödään paputahnaa dippaamalla mansikoita siihen ja lirutellaan riisimönjää soossiksi.