The Ketju kirjautuneille - tervetuloa

Pähkinämama
Hyvä juttu:)!
Aattelin tossa jo ite väsätä sen kauan odotetun ja toivotun viimeisen viestini kun fiilikset ja tunnelmat oli mitä oli:notworthy:...mutta virutanpa tässä nyt muutaman löpinän verran tuota hommaa...
Jep, mä olin kans just meinannut kiittää ja kumartaa lyhyen palstailun päätteeksi, mutta Aksu repäs järjestämällä ongelman pois päiväjärjestyksestä uudella ketjulla (y)

Mut nyt mihin tahansa muualle kommentoin jotain, niin se hemmetin hullu harmaa hyökkää samantien :unsure: Mä oon varmaan vahingossa pissinyt sen muroihin tai jotain.

• Tykkää
Reactions: Kais
Aaaa, no tuo on kyllä iso siunaus(y)
Sitä varten me päätettiin tänne siirtyä.
Se harmaiden v***uilu alkoi mennä yli äyräiden.
Mut eilisiltana kun tää ketju luotiin niin kaikki ei ollu paikalla, eikä kaikilta siis edes kyselty.
Ja tänä aamuna sit ylläpito löikin vanhan ketjun lukkoon.

Toivottavasti tää ratkaisu kelpaa kaikille ja saadaan ketju herätettyä sille kuuluvalle tasolle kaikkine nykyisine, entisine ja toivottavasti tulevine kirjoittajineen.

Mie kattelentsemppaan isoja pikkuleijonia:) ja yritän metästää ruokahaluani popeltamalla salaattia..ipanat - noi kaksi läsnäolevaa- sai nopsasti olonsa kohdilleen ja nälkänsä karkoitetuksi perunalla, broileripihwillä ja kastikkeella&salaatilla(y)

Pitänee kohta turauttaa pari tippaa kahavia, jos vaikka erehtysin heräämään kunnolla tähän päivään...

• Tykkää
Reactions: Kais ja Elena777
Mut nyt mihin tahansa muualle kommentoin jotain, niin se hemmetin hullu harmaa hyökkää samantien :unsure: Mä oon varmaan vahingossa pissinyt sen muroihin tai jotain.
Tuskin, se ihminen on vaan muuten ongelmia täynnä ja purkaa sen kaikkiin vuorotellen, uusiin ja vanhoihin ja ihan keneen tahansa. Ei sille mtn voi...tai sitten minäkin oon pissinyt sen muroihin tai tyynylle tai peitolle tai...:eek:

• Tykkää
Reactions: Kais
Jep, mä olin kans just meinannut kiittää ja kumartaa lyhyen palstailun päätteeksi, mutta Aksu repäs järjestämällä ongelman pois päiväjärjestyksestä uudella ketjulla (y)

No tuskinpa oot niin pitkää kaarta heittäny:D, tosin onhan toi kurjaa että heti on joku länkyttämässä ja estämässä keskustelua. Liekö sitten harmaalla jo heti pissiset murot kulhossa kun oma olo on yhtä pahan olon maksimusta?

Sitä varten me päätettiin tänne siirtyä.
Se harmaiden v***uilu alkoi mennä yli äyräiden.
Mut eilisiltana kun tää ketju luotiin niin kaikki ei ollu paikalla, eikä kaikilta siis edes kyselty.
Ja tänä aamuna sit ylläpito löikin vanhan ketjun lukkoon.

Toivottavasti tää ratkaisu kelpaa kaikille ja saadaan ketju herätettyä sille kuuluvalle tasolle kaikkine nykyisine, entisine ja toivottavasti tulevine kirjoittajineen.
Pitemmän aikaa ollu toi harmaiden kirjottelu asiatonta että kumma kun eivät yypeen puolelta mitään mukamas asialle mahtaneet..mutta vaatikin sitten vissiin nopeeta eemelimäistä toimintaa vaan(y). Kiitos Aksu oivallisesta siirrosta:)

Ja kyllä mää luulen että tää lähtee lentoon ja lapasesta täälläkin kun tulee uus olohuone upottavine sohvineen tutuiksi. Tutut höpinäystävät kun takaavat sen että - your heart is where your friends are :)

Toi harmaa nyt hyökkää kenen tahansa kimppuun vuorotellen.
Mä pein välillä palstalta taukoa ton harmaan takia.

http://ketunhanta.blogspot.fi/2013/06/ichigo-daifuku.html

Voi vimpa! Me yritetään esikoisen kanssa vääntää moisia mutta toi riisiaikina ei oo taikinaa lainkaan vaan liisterinomaista. Varmaankin vääränlaisia riisijauhoja kun cittarin valikoima oli mitä oli.

Saattaa olla, että syödään paputahnaa dippaamalla mansikoita siihen ja lirutellaan riisimönjää soossiksi. :D
Näyttääpä hienolta:)!
..mutta ei teillä sitte vissiikaitennii oo kauhee nälkä päällänsä kun maltatte nuin askarrella:unsure:...?

Yhteistyössä