vierailija
Eli et osaa vastata eikä sinulla ole tietoa asiasta.Jotenki vaan.
Eli et osaa vastata eikä sinulla ole tietoa asiasta.Jotenki vaan.
Eli et osaa vastata eikä sinulla ole tietoa asiasta.
En halua sanoa. On tietoa. Aika paljonki.Eli et osaa vastata eikä sinulla ole tietoa asiasta.
Olut ja kuohari nenän eessä.
KarjalaMitä olutta?
Luehan ihan itse vaan ja katso Fantzun vastausta.Luehan uudelleen Asiankannattajan viesti ja se mitä Fantsu vastasi.
Vastaus on kaikkien lukutaitoisten nähtävillä.
No ei mun tarvitse toista kertaa lukea sisäistääkseni.Luehan ihan itse vaan ja katso Fantzun vastausta.
Mitä sitten otat asiaan kantaa ja otat puheeksi jos et voi mitään muuta kun sanoa että en halua kertoa.En halua sanoa. On tietoa. Aika paljonki.
Mä puhuin ak:lle. En sulle.Mitä sitten otat asiaan kantaa ja otat puheeksi jos et voi mitään muuta kun sanoa että en halua kertoa.
Olisiko täällä halukkaita antamaan mulle pildee?
Ei ole mun ostamaa.Ynmh, ok
Puhu sitten yksityisesti.Tämä on keskustelupalsta ja silloin keskusteluun saa osallistua kaikki.Jos et halua että muut osallistuu niin keskustele yksityisesti.Mä puhuin ak:lle. En sulle.
Varmasti on.Olisiko täällä halukkaita antamaan mulle pildee?
Saa udella mutta ei ole pakko vastata.Puhu sitten yksityisesti.Tämä on keskustelupalsta ja silloin keskusteluun saa osallistua kaikki.Jos et halua että muut osallistuu niin keskustele yksityisesti.
Kuka?Varmasti on.
Whattaa?Saa suudella mutta ei ole pakko antaa.
Älkää vaivautuko tolle vastaamaa, ainakaan lainaten.Tuu testaamaan, mä tiedän ainakin sen kummalta tulee potku nivusiin samantien kun eteen ilmestyt.
Saako sitä pitää siellä missään? Pitäs ainakin YPltä kysästä etteivät sitten poista sitä.Älkää vaivautuko tolle vastaamaa, ainakaan lainaten.
Klikatkaa sitä raporttinappia, niin mäkin tein.
Jos ei toi perseilynsä muuten lopu niin viime konstina voidaa alkaa miettiä ketjun siirtämistä tolle "isolle" puolelle johon rekisteröitymättömillä ei ole asiaa.