Fantzu
Se mitä olen syönyt niin ei ollut suomalaista rapua.
Se mitä olen syönyt niin ei ollut suomalaista rapua.
oliivit oksettaa varmasti vaikkei oliskaan rapulaa.
Sä voit laittaa pitsaasi niiden sijaan sitruunansiivuja.oliivit oksettaa varmasti vaikkei oliskaan rapulaa.
Kumpikin onnistuu.
Räpy ky räpySe mitä olen syönyt niin ei ollut suomalaista rapua.
Sitruuna vois olla hyvää...Sä voit laittaa pitsaasi niiden sijaan sitruunansiivuja.
Multa onnistuu ylimmäinen...Kumpikin onnistuu.
Kuollutta ei kannata heittää luontoon.Räpy ky räpy
Nuo nyt on tähän mennessä tuntuneet tietävän mitä tekevät, joten kokeilen ohjeidensa mukaan nyt ainakin aluksi.Asiankannattaja niillä on paha tapa, että ne eivät missään tapauksessa kirjoita reseptiä siitä lääkkeestä mitä haluaisit. Seuraavalla kerralla muistat sanoa että ei missään tapauksessa stilcnoctia
Pasilasta lentokenttäjunalla yks pysäkinväli.Nyt pitäisi ohjastaa lapsonen puhelimitse (tai whatsAppin) kautta pasilasta ilmalan suuntaan. Tai edes länsi-pasilaan. Pian tiedetään, pärjäisinkö mä tuolla jalan kun oon aina autolla liikenteessä.
Miten se liittyy asiankannattajan lääkkeeseen? Eri lääkkeet reagoi alkoholin kanssa eritavalla ja jotkut ei vaikuta mitenkään.Tuota lääkettä ei ole ollut mulla mutta mä oon aina juonut lääkkeistä huolimatta.
Jep mutta miten noihin juniin saa lipun? Poika on tottunut kulkemaan vain metrolla ja bussilla.Pasilasta lentokenttäjunalla yks pysäkinväli.
Lähtee raiteelta 9 ja kulkee 10 min välein.
En taija uskaltaaKokeile! Mutta muista että on suolaista, älä laita liikaa. Tölkistä riittää varmasti koko pellilliseen tai pariin pienempään pitsaan.
Fiksua?Tuota lääkettä ei ole ollut mulla mutta mä oon aina juonut lääkkeistä huolimatta.
Metrolippu käy junassakin.Jep mutta miten noihin juniin saa lipun? Poika on tottunut kulkemaan vain metrolla ja bussilla.
Jäbä saa kävellä sillan yli ja siitä kohti Ilmalaa, mies voi napata sen siitä jostain kyytiin ongelmitta, luulisin. Aseman edessä pysähdys taas olisi mahdoton.
Juu todella fiksua.Fiksua?
Liittyy jollakin tavalla.Miten se liittyy asiankannattajan lääkkeeseen? Eri lääkkeet reagoi alkoholin kanssa eritavalla ja jotkut ei vaikuta mitenkään.
Me jo selvittiin, tietyömaista huolimatta. Poika pääsi sillan yli. Näppärä, kun voittaa ottaa kuvan ja lähettää, selviää hetkessä, missä mennään.Metrolippu käy junassakin.
Mut jos kyseessä on vaan noutopaikan ettiminen autolle niin sit vaan kävely sillan yli, kävelytie on vasemmalla puolella ja jää vaik bussipysäkille odottamaan noutajaa.
Kumpikin onnistuu.
Millähän tavalla?Liittyy jollakin tavalla.
Jotenki vaan.Millähän tavalla?
Kymmenen selvää päivää takana ja jatkuu ainakin keskiviikkoon.Sovitaanpa niin ettei tänään alkoholia
Olut ja kuohari nenän eessä.Sovitaanpa niin ettei tänään alkoholia