vierailija
Kiitos kunniasta, mutta ei osunut eikä uponnut.Lopeta se tois(t)en ärsyttäminen nyt algoma. Kehut Rättistä mukavaks ja kiusaat fantzua harmaana koko ajan..mikä sä sitten olet sen perusteella?
Kiitos kunniasta, mutta ei osunut eikä uponnut.Lopeta se tois(t)en ärsyttäminen nyt algoma. Kehut Rättistä mukavaks ja kiusaat fantzua harmaana koko ajan..mikä sä sitten olet sen perusteella?
*syvää murinaa*Kyllä osu ja uppos, kirjota mustana niin et sekotu sitten muihin vierailijoihin....tälleen kirjotellessa voit syyttää ittees tuosta kunniasta.Kiitos kunniasta, mutta ei osunut eikä uponnut.
Rättiksen tuntien tuo ei liity mitenkään noihin maataloustöihinTäällä alkaa pian kevätkylvöt, tiedoksi vaan, jos joku sattuu kaipailemaan
Oijoi, tää pitäis kyllä kattoo...Jim Carrey ei oo yleensä ollut kovin hyvä vakavissa rooleissa, mutta toi traileri näytti lupaavalta.
Enemmän kattelen sarjoja.Oletko kuinka ahkera elokuvien katselija?
Vilkutta takaisin. Aurinko paistaa ja lintuset laulaa.Kauppaan lähettävä. Moikka " vilkuttaa "
Nätti ilma
ilkiö, nyt tuli nälkä!Lämpimiä leipiä, ohutta herkkua, lenkkiä, juustoa, mausteeksi ketsuppi, sinappi, kurkkusalaatti
Enemmän kattelen sarjoja.
ilkiö, nyt tuli nälkä!
Ensinnäkin itse jatkuvasti syötät tänne hymiötä jolla haluat saada viestattua miehille ''olen pieni ja avuton nainen,auttakaa minua. ''.Ensinnäkin, en ole täällä huomiota hakemassa, joten mitoillani ei ole väliä. Toisekseen, en ole sanonut olevani ylipainoinen, koska se olisi valhe. Pieni monellakin mittapuulla ei ollut viittaus strategisiin mittoihin. Jos ajatusmaailmaasi ei mahdu mitään seksuaalisuuden ulkopuolelle meneviä asioita, niin oletko ystävällinen, ja lopetat minulle puhuminen.
En jaksa.Listaappa parhaat sarjaat.
En jaksa.
Hyvää toi ohut herkku!Lämpimiä leipiä ohuesta herkusta, lenkkiä, juustoa, mausteeksi ketsuppi, sinappi, kurkkusalaatti
Greyn anatomia...the alienist (uusi sarja, mutta hyvä), Siren (myös uusi)...Jaksaa jaksaa, vähän edes.
Mitä ohut herkku on?Mä en ole maistanut ohutta herkkua.
Hymiöt eivät ole huomionhakua miehiltä, vaan keino elävöittää tekstiä. En myöskään ole ulissut, muutaman kerran manannut kyllä naapureita. En todellakaan ole pieni ja avuton, tai kaipaa yleensä miesten apua missään, seinien maalausta lukuunottamatta. Mitä apua joskus satun tarvitsemaan, maksan rahalla työstä. Jos käytökseni jotenkin sinua häiritsee, rouva tai herra harmaa on hyvä ja rekkautuu jotta voi minun viestini näköpiiristään poistaaEnsinnäkin itse jatkuvasti syötät tänne hymiötä jolla haluat saada viestattua miehille ''olen pieni ja avuton nainen,auttakaa minua. ''.
Toisekseen katsoppa miten käyttäydyt ja uliuliuli vasta sitten sitä moraalista 'paremmuuttasi'.
Mä en ole maistanut ohutta herkkua.