Tamppaa se tyynyllä patjaan kii!Ellu ei kerkee mut me voidaan tapella.
Tamppaa se tyynyllä patjaan kii!Ellu ei kerkee mut me voidaan tapella.
Joo, mut tyynyillä vaan.Ellu ei kerkee mut me voidaan tapella.
Tyynyllä vaan. Kaadan sut ja sitten mätkin tyynyllä.Joo, mut tyynyillä vaan.
Ellu tulee sotaan mukaan kun ehtii.
Eihän sitä ny tietenkään kaffikuppi kädessä tyynysodita.
Se vois sotkea lakanat!
Kuulostaa hyv... eiku siis kuulostaa siltä, että mä häviän tän tyynysodan.Tyynyllä vaan. Kaadan sut ja sitten mätkin tyynyllä.
Heillä on parempaa tekemistä.Missä kaikki, panemassa toisiaan?
HöhIltapahoinvointia
Skypen kauttako?Missä kaikki, panemassa toisiaan?
Ei ole mukava.
Ketkä panee skypen kautta?Skypen kauttako?
Miksi juuri skype?Skypen kauttako?
Ei ole.Ei ole mukava.
Ihmiset täällä?Ketkä panee skypen kautta?
Miksi juuri skypen kautta?Ihmiset täällä?
Jos ne ovat panemassa toisiaan niin millä se muuten onnistuu jos ei ole fyysisesti samassa paikassa? Sinähän se arvuutit että ovatko he panemassa toisiaan.Miksi juuri skypen kautta?
Kenen ketjulaisen kanssa olet itse paneskellut skypen kautta?Jos ne ovat panemassa toisiaan niin millä se muuten onnistuu jos ei ole fyysisesti samassa paikassa? Sinähän se arvuutit että ovatko he panemassa toisiaan.
En kenenkään.Miksi olisin?Kenen ketjulaisen kanssa olet itse paneskellut skypen kautta?
Miksi muuten olisit niin varma, että toiset sitä tekisivät.En kenenkään.Miksi olisin?
En olekaan varma etkö huomannut kysymysmerkkiä.Miksi muuten olisit niin varma, että toiset sitä tekisivät.
Yritit siis taas kerran saada ihmiset toisiaan vastaan?En olekaan varma etkö huomannut kysymysmerkkiä.
Luetun ymmärtäminen ei taida olla vahvinta aluettasi.Yritit siis taas kerran saada ihmiset toisiaan vastaan?