vierailija
Luin juuri säännöt, ei siellä ollut mitään kieltoa haikailulle.Algoma lopeta jo tuo itsesi haikailu jollain hemmetin mammapalstalla.
Luin juuri säännöt, ei siellä ollut mitään kieltoa haikailulle.Algoma lopeta jo tuo itsesi haikailu jollain hemmetin mammapalstalla.
Ehkä jos kyseessä on oikea AlgomaVoisitko ehkä auttaa jotenkin?
Ihan oikea, anna neuvo.Ehkä jos kyseessä on oikea Algoma
PäivääIltapäivää...
Voisin auttaa siinä henkilökohtaisesti mutta sinä vain haikailet muiden naisten perään niin ehkä pitää harkita vieläIhan oikea, anna neuvo.
PäivääIltapäivää...
Kenen perään se alakooma on muka haikaillut? Mikä ihmisiä vaivaa, kaikki ihan harhoissaan??Voisin auttaa siinä henkilökohtaisesti mutta sinä vain haikailet muiden naisten perään niin ehkä pitää harkita vielä
Kenen perään se alakooma on muka haikaillut? Mikä ihmisiä vaivaa, kaikki ihan harhoissaan??
Mua vaivaa Punahukka, muista en tiedä. Mut ei se ainakaan vielä harhoja oo aiheuttanutMikä ihmisiä vaivaa, kaikki ihan harhoissaan??
?Mua vaivaa Punahukka, muista en tiedä. Mut ei se ainakaan vielä harhoja oo aiheuttanut
e-en, mummelit kävi kylässä ja söi ne?
Meni ohi..vai puhut sä niistä kettukarkkikekseistä? Taitavat nykyään olla suosittuja toisille.
Sitten en tajua ketä punahukkaa sä meinaat...e-en, mummelit kävi kylässä ja söi ne
Sidekudostauti ?Mua vaivaa Punahukka, muista en tiedä. Mut ei se ainakaan vielä harhoja oo aiheuttanut
Siis eiku mä mietin sitä kettu eläintä vaan...kun emmä muista sellasta nimimerkkiäkään täältä?Ei ketä vaan mitä Ei liity palstaan tai ihmisiin. Vastasin vaan kysymykseen "mikä vaivaa".
Jos pitää miettiä mihin alkais niin mä yleensä keitän kahvit ja poltan tuumaustupakin ja alan pohtimaan ongelmaa.Keittäiskö ensin kahvit ja sitten kokkais vai toiste päin Valintoja
...ja pahoja.Mulla ei oo harhoja
Joillakin harmailla on
Tuo kuulostaa muuten just niinkus mun ratkaisulta useimpiin ongelmiinJos pitää miettiä mihin alkais niin mä yleensä keitän kahvit ja poltan tuumaustupakin ja alan pohtimaan ongelmaa.
Jaa mikä tauti?Sidekudostauti ?
Jep,niin on...ja pahoja.
Punahukka on sidekudossairaus.Jaa mikä tauti?
Olen puhunut siitä.Muuten vain mainostat aina isoja tissejäsi.