oikeinpaistetut on paistettu ainoastaan toiselta puolelta.Ainahan mä olen myöntänyt sen, että oikeinpaistetut on molemminpuolin paistetut.
oikeinpaistetut on paistettu ainoastaan toiselta puolelta.Ainahan mä olen myöntänyt sen, että oikeinpaistetut on molemminpuolin paistetut.
Höpöhöpö...tiiän jo saavani tästäKIN satikutikutia, mutta pihvi on parasta vähän liiankin kypsänä. *suojaa päänsä sateilta*Pihvikin paistetaan molemminpuolin ja käännetään vain kerran
Kyä näin on...oikeinpaistetut on paistettu ainoastaan molemmilta puolilta.
Jepoikeinpaistetut on paistettu ainoastaan toiselta puolelta.
tuossa vaiheessa kananmuna on valmis syötäväksi, ehkä aavistuksen liikaa paistettu.tämä tässä on oikein paistettu kananmuna ja hän puhuu sinulle..kuuntele häntä. (tuossavaiheessatosinkeltuaisetovatvieläraakana)
Ee nyt sentään ihan vielätuossa vaiheessa kananmuna on valmis syötäväksi, ehkä aavistuksen liikaa paistettu.
Aivan. Saa piiskaa pepulle ja huomiota siltä keneltä haluaa.Nyt Ellu on iloinen.
Miesflunssahan on tauti josta naiset ei ymmärrä mitään.Ei nuo ole mitään verrettuna miesflunssaan.
Mun elämässä täytyy tapahtua vielä suuria muutoksia ennenkun voin sanoa olevani iloinen ja sinun pitäis tutustua minuun ihmisenä huomattavasti paremmin ennenkun sinä voit kirjoittaa yhtään mitään minun tunnetiloista.Nyt Ellu on iloinen.
Mutta entä jos se olikin naistenflunssa? Te vaan luulitte sairastavanne jotain miesten flunssaa.Miesflunssahan on tauti josta naiset ei ymmärrä mitään.
Viimeksi kun mulla oli miesflunssa niin mä olin kuus päivää sairaalassa.
Ei naistentaudit tartu miehiin.Mutta entä jos se olikin naistenflunssa? Te vaan luulitte sairastavanne jotain miesten flunssaa.
Ei naistentaudit tartu miehiin.
Muutenhan mekin käytäis gynegologilla.
Kuvan kunnossa kananmuna alkaa olla just sopiva pyttipannun päälle.Ee nyt sentään ihan vielä
Mun täytyis ainakin noi keltuaiset puhkasta ja vasta sitten voi harkita syömistä, kuhan ne on ees vähän jähmettyneet/hyytyneet.
Mies menee lääkäriin vasta pää kainalossa.
Tehän käytte...ette vaan tiedä sitä
sä et näköjään saa mitään keneltäkään.Aivan. Saa piiskaa pepulle ja huomiota siltä keneltä haluaa.
Gynegologit ovat taiteilijoita, joten aattele nyt miten taitavasti sellanen osais neuloa sunkin pään vaikka kainaloon.Mies menee lääkäriin vasta pää kainalossa.
Ei gynegologit niitä osaa paikalleen ruuvata.
Mitä toi alku meinaa?Kuvan kunnossa kananmuna alkaa olla just sopiva pyttipannun päälle.