Mihin sä niitä käytät yleensä?Iltaa!
Mä sain läppärini toimimaan. Tää on nerokas vempele!
Ja kehaisen myös itseäni hieman koska oivalsin tallentaa sormenjälkitunnistimeen sellaiset sormet joita en yleensä käytä syömiseen.
Mihin sä niitä käytät yleensä?Iltaa!
Mä sain läppärini toimimaan. Tää on nerokas vempele!
Ja kehaisen myös itseäni hieman koska oivalsin tallentaa sormenjälkitunnistimeen sellaiset sormet joita en yleensä käytä syömiseen.
Toivottavasti et tuu kipeäksi.Huomenta x2
Oon vissiin kipeeks tulossa, paleltaa ja päähän koskee..
Haistan sarkasmia ilmassa. Onhan se kamalaa. Joku voi vaikka istuttaa sormenjälkiäsi rikospaikalle, käyttää passissa sormenjälkeäsi. Puhumattakaan, kun sormenjäljellä vahvistetaan henkilöllisyys. Voi olla, että olen vainoharhainen. Syytän NetflixiäAi kamala.
Ainakin miesflunssaa on ollut liikkeellä.Huomenta x2
Oon vissiin kipeeks tulossa, paleltaa ja päähän koskee..
No jos se sitä on niin antaa tulla vaan...mä kyll kestän sellasen kun olen kestänyt normaalisynnytyksenkin ja sektion.Ainakin miesflunssaa on ollut liikkeellä.
Ei nuo ole mitään verrettuna miesflunssaan.No jos se sitä on niin antaa tulla vaan...mä kyll kestän sellasen kun olen kestänyt normaalisynnytyksenkin ja sektion.
Hei tolla tyylillä miehiltä on lähteny ennenkin päät irti...salaperäisesti...yöllä..kun nukkuvat.Ei nuo ole mitään verrettuna miesflunssaan.
Käy ostamassa valmista ruokaa jostain...siis tyyliin kinkkiruokaa tai vastaavaa.kauhee nälkä eikä viittisi ruokaa laittaa.
Pikkurilli ja nimetön. Turhia sormia.Mihin sä niitä käytät yleensä?
ei oikeen nappaa valmiit.Käy ostamassa valmista ruokaa jostain...siis tyyliin kinkkiruokaa tai vastaavaa.
Niin siis tarkotin pizza, kinkkiruoka tai joku vastaava...tehty mutta kotiin ostettu.ei oikeen nappaa valmiit.
Eikäkö näyttelet niitä jossain festareilla kameroille ja pääset töllöön ja lehtiinPikkurilli ja nimetön. Turhia sormia.
Siis sormenjälkiä saa mistä vaan! Kahvikupista vaikka.Haistan sarkasmia ilmassa. Onhan se kamalaa. Joku voi vaikka istuttaa sormenjälkiäsi rikospaikalle, käyttää passissa sormenjälkeäsi. Puhumattakaan, kun sormenjäljellä vahvistetaan henkilöllisyys. Voi olla, että olen vainoharhainen. Syytän Netflixiä
Tai sitte tee jotain wokkijuttua...tai oikeinpaistettua kananmunaa johon laitat päälle vaikka tomaattia ym...ei oikeen nappaa valmiit.
Tai pekonia kaveriksiTai sitte tee jotain wokkijuttua...tai oikeinpaistettua kananmunaa johon laitat päälle vaikka tomaattia ym...
Nukun toinen silmä auki ja kuudestilaukeava peiton allaHei tolla tyylillä miehiltä on lähteny ennenkin päät irti...salaperäisesti...yöllä..kun nukkuvat.
Vaikka, jos siitä tekee niin mureeta ettei kuulu eikä näy...Tai pekonia kaveriksi
kiinnostaa kuin kiloNukun toinen silmä auki ja kuudestilaukeava peiton alla
Tottakai jos on huolimatonSiis sormenjälkiä saa mistä vaan! Kahvikupista vaikka.
aakoon pitäis olla nyt näkemässä kun myönnät miten on oikeinpaistetut kananmunat paistettu.oikeinpaistettua kananmunaa
Ainahan mä olen myöntänyt sen, että oikeinpaistetut on molemminpuolin paistetut.aakoon pitäis olla nyt näkemässä kun myönnät miten on oikeinpaistetut kananmunat paistettu.
Pihvikin paistetaan molemminpuolin ja käännetään vain kerranAinahan mä olen myöntänyt sen, että oikeinpaistetut on molemminpuolin paistetut.
joko olet eilisen toistanu siellä?Päättömällä taas joku uusi ihastus kun on niin onnellinen. Elenaa taitaa harmittaa tämä totuus kun haluaa repiä miehiltä sen takia päät irti.