NorjaEihän nyt nuita niin paljon ole ollu ja en jouva lähtiä reffeille ko Norjaan suunnittelen nyt (taas) kalareissua. Sielä ole akat ko tiellä vain.
Täällä samanlaisia suunnitelmia. elokuun alussa pitäisi reiissuun lähteä.Eihän nyt nuita niin paljon ole ollu ja en jouva lähtiä reffeille ko Norjaan suunnittelen nyt (taas) kalareissua. Sielä ole akat ko tiellä vain.
Norjan vuonot olis kyllä mahtava kokemus nähä.Täällä samanlaisia suunnitelmia. elokuun alussa pitäisi reiissuun lähteä.
Mie lähen kesäkuussa ko sielä silloin paistaa se aurinko koko ajan, jos siis on hyvät kelit mutta paistaa se kuiten. Tai heinäkuun alussa, säät saa päättääTäällä samanlaisia suunnitelmia. elokuun alussa pitäisi reiissuun lähteä.
Eikait se ole ko lähtiä sinneNorjan vuonot olis kyllä mahtava kokemus nähä.
No nii-i ! Kuvittele nyt ne huikeet puhuttelevat kalliot ja syvät vuonot...ja meren tuoksu... Sitä vain ahmis silmillään maisemia ja häkeltyis siitä että ylipäätänsä on ja hengittää siellä ...Norjan vuonot olis kyllä mahtava kokemus nähä.
...voin myös hyvin kuvitella meijät kahet siellä jossain veneessä, niskat kenovinossa kattelemassa ympärillemme suut ja silmät apposen aukinaisina...ja sun molskahtavan veneestä veteen kun innostut liikaa^^No nii-i ! Kuvittele nyt ne huikeet puhuttelevat kalliot ja syvät vuonot...ja meren tuoksu... Sitä vain ahmis silmillään maisemia ja häkeltyis siitä että ylipäätänsä on ja hengittää siellä ...
...tai mä voisin ihan hyvin kuvitella niin tapahtuvan
..me siellä just paljo mitään nähtäis kun siinä tuulessa läiskis meijen kummankin takkukikkurapehkot silmille ja suutkin täyteen joten saumat ja kertoimet kaiken huiskimisen ja huitomisen jälkeen saattais hyvin olla korkeella plumpsahdukselle....sullakin...voin myös hyvin kuvitella meijät kahet siellä jossain veneessä, niskat kenovinossa kattelemassa ympärillemme suut ja silmät apposen aukinaisina...ja sun molskahtavan veneestä veteen kun innostut liikaa^^
Mun tukkani on tiukalla ponnarilla ja rauhallisena immeisenä istun paikallani ja kattelen sun tohottamista..me siellä just paljo mitään nähtäis kun siinä tuulessa läiskis meijen kummankin takkukikkurapehkot silmille ja suutkin täyteen joten saumat ja kertoimet kaiken huiskimisen ja huitomisen jälkeen saattais hyvin olla korkeella plumpsahdukselle....sullakin
Mun tukkani on tiukalla ponnarilla ja rauhallisena immeisenä istun paikallani ja kattelen sun tohottamista
Pysyn ainakin paikallani!
...sun tiukka ponkkaris ja rauhallinen istuminenkin johtuu vaan siitä että oot jo ehtiny sotkeutua siimoihin. Pahasti.
Pysyt varmaan muutenkin paikallasi kun painat lenkkarit jalassa 150kg.Mun tukkani on tiukalla ponnarilla ja rauhallisena immeisenä istun paikallani ja kattelen sun tohottamista
...ja niinku ettäkö meinaat etten mä osaa etes hetkeekään olla aloillani*alahuuli melkein väpättää*Pysyn ainakin paikallani!
jep...ja niinku ettäkö meinaat etten mä osaa etes hetkeekään olla aloillani*alahuuli melkein väpättää*
Mun (vihree ) peppuhan se siinä
...on muuten taas äärimmäisen härö kuvituslinkki, mikä ihme ja kumma tossa oikein nytkyilee....