Miten niin enemmän? Yhden kanssahan on seurustellut.Tietenkin lähtee, onhan EPEKillä ollut enemmän palstanaisia kuin itse Päättömällä. EPEK ei kuitenkaan julkisesti voi näihin vastailla, mutta kokeile yksityisviestillä niin kyllä EPEK koukkuun tarttuu.
Eivät seurustelleet vaan tapailivat.Miten niin enemmän? Yhden kanssahan on seurustellut.
Seurustelihan.Eivät seurustelleet vaan tapailivat.
Lopettakaa tämä toisten ihmissuhteiden vatvominen ja hankkikaa itsellenne elämät.Seurustelihan.
Eihän nyt nuita niin paljon ole ollu ja en jouva lähtiä reffeille ko Norjaan suunnittelen nyt (taas) kalareissua. Sielä ole akat ko tiellä vain.Tietenkin lähtee, onhan EPEKillä ollut enemmän palstanaisia kuin itse Päättömällä. EPEK ei kuitenkaan julkisesti voi näihin vastailla, mutta kokeile yksityisviestillä niin kyllä EPEK koukkuun tarttuu.
Tsäh?Kuka se sieltä tuli heti kun etsittiin jotain ketä kähmiä.
Haesta sinä kukkanen.Tietenkin lähtee, onhan EPEKillä ollut enemmän palstanaisia kuin itse Päättömällä. EPEK ei kuitenkaan julkisesti voi näihin vastailla, mutta kokeile yksityisviestillä niin kyllä EPEK koukkuun tarttuu.
Joko pappa meni nukkumaan?Haesta sinä kukkanen.
Kumpi sinä olet?Tympeetä sakkia. Naiset rumia siiderivalaita ja miehet munattomia pellejä.
No mutta. Sittenhän on oikein mukavaa että tuollainen kaunotar/hurmuri pääsee täällä loistamaan oikeuksiinsaTympeetä sakkia. Naiset rumia siiderivalaita ja miehet munattomia pellejä.