The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, tai sitten johonkin valmiiseen ryhmään mukaan. Olen jonkun verran kokeillut näitä, mutta ihmeellistä kommentointia ohi asian. En oikein tykännyt.
Ok, mun sisko liitti mut johonkin vaateryhmään joskus mukaan ja siellä on ollut ihan asiallista meininkiä ja aika tiukat säännöt..mutta siellä ei kyllä myydä ja osteta lasten vaatteita.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Menin tekemään tyhmyyttä ja ostin manuaalivaihteisen auton 10 vuoden automaattivaiheen jälkeen. Ensimmäisinä päivinä aina väärä vaihde valoissa, kun unohtui vaihtaa 1 vaihde. Ja mersukuskit soitti torvea vaikka auto ei sammunut, lähti vain "hitaasti" liikkeelle 3 vaihteella...
Lainasin tyttären autoa ja olin ajanut vaikka kuin pitkään kun aloin ihmetellä miksi tää ei kiihdy ja pitää ihme ääntä. Ykkösellä kaasuttelin menemään..
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Pähkinämama
Pitäis varmaan alkaa harkitsemaan tota naamakirjaan liittymistä. Vois löytää edullisesti typylle vermeitä ja muuta tarvittavaa. Tori.fi on siitä huono et siellä myydään skeidaa kauhealla hinnalla. Etenkin kaikki lasten tavara ja kalusteet. Loppuun kulutetuista Ikea kamoista pyydetään samaa hintaa kuin saa uutena ikeasta :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Pitäis varmaan alkaa harkitsemaan tota naamakirjaan liittymistä. Vois löytää edullisesti typylle vermeitä ja muuta tarvittavaa. Tori.fi on siitä huono et siellä myydään skeidaa kauhealla hinnalla. Etenkin kaikki lasten tavara ja kalusteet. Loppuun kulutetuista Ikea kamoista pyydetään samaa hintaa kuin saa uutena ikeasta :ROFLMAO:
Just ajattelin pistää romua sinne myyntiin... Tarvitseeko joku naama menosuuntaan isofix lastenistuinta, noin 15-36kg? Taisi olla joku cyper pallas tai jotain sellaista. 4 vuotta vanha.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä