The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jaa,verensokerikin on korkeella. Ehkä flunssaa pukkaa taas tai stressi sitten. :unsure:o_O
Välillä ollu aika väsynyt kaikkeen ikävään.
Sulla on kyllä sitä stressiä riittäny viimeaikoina...teillä molemmilla ja sitten on vielä se sun oma särky sen kätes kanssa ja huonot yöunet...onko se nyt ihme että alkaa vaikuttamaan noinkin jo.:unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Naiset ensin on ritarillisuutta!
Ritaritkin avas aina oven ensin naiselle koska huoneessa saattoi olla salamurhaaja!
Ei ei missään tapauksessa, nyt kun ollaan 2000-luvulla me naiset voimme myös olla ritarittaria ja väistää kunniakkaiden miesten eestä ja me voimme jopa jeesata vähän tuuppaamalla...että pääsette hyppäämään nopeemmin.:barefoot:
 
Mä kun oon vanha dementikko, pitää aina chilin käsittelyn jälkeen muistuttaa itselleni että älä kaiva silmiä, pese kädet ensin kunnolla.

Tosin kyllä pitää myös muistuttaa liikennevaloissa että kytkin pohjaan ja muista vaihtaa vaihde kun ajan manuaalilla
 
Mä kun oon vanha dementikko, pitää aina chilin käsittelyn jälkeen muistuttaa itselleni että älä kaiva silmiä, pese kädet ensin kunnolla.

Tosin kyllä pitää myös muistuttaa liikennevaloissa että kytkin pohjaan ja muista vaihtaa vaihde kun ajan manuaalilla
Menin tekemään tyhmyyttä ja ostin manuaalivaihteisen auton 10 vuoden automaattivaiheen jälkeen. Ensimmäisinä päivinä aina väärä vaihde valoissa, kun unohtui vaihtaa 1 vaihde. Ja mersukuskit soitti torvea vaikka auto ei sammunut, lähti vain "hitaasti" liikkeelle 3 vaihteella...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä