The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:cautious: että ei oo ihan fengpingpongshuit kohdillaan....


:D - aattelit sitten varmistaa että ens yönä sun ei tod. tarvii kalastella unta ollenkaan:rolleyes:
En tiiä mitkä pingispongikset on kohillaan, mutta alkoi ittteenikin hymyilyttämään ääneen se asento mihin päädyin kun toinen jalka oli ilmassa kohti kattoa, toinen jalka tukemassa lattialla ja pepa siinä välillä kuumeisesti miettimässä että putoisiko vai eikö putoisi:D:cautious:

fasaanit karjuu ja raakkuu aamulla neljän aikaan ikkunan takana. siihen asti kun laitan ne pataan. :sneaky::p
:eek::cry:
 
Ovat täällä keväästä syksyyn.
Tulee ne tännekin kun vesistöä pukkaa ympärillä :)

Himputti että on muuten kaunis ilta-aurinko:)! On tiiäkö semmonen olo että jos ois joku laiturin pätkä tai vaikka rantakivi, niin arvaas vaan kuka olis siinä istua kökkimässä ja huokailemassa ja ihastelemassa vapautuneen veden virtaamista..ja rikkomassa herkän hiljaisuuden pahasti kiljumalla kun pitää kuitenki saada talvisukat huljuteltua kalikan kylmässä vedessä pois :D


Veden äärellä on vaan niin levollisen rauhallinen olo:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu ja Kais
Himputti että on muuten kaunis ilta-aurinko:)! On tiiäkö semmonen olo että jos ois joku laiturin pätkä tai vaikka rantakivi, niin arvaas vaan kuka olis siinä istua kökkimässä ja huokailemassa ja ihastelemassa vapautuneen veden virtaamista..ja rikkomassa herkän hiljaisuuden pahasti kiljumalla kun pitää kuitenki saada talvisukat huljuteltua kalikan kylmässä vedessä pois :D
Minä!!:love::love:
 
:D
...samalle rantakivelle ei ehken kannattais tulla koska se laittais kertoimet ziljooniksi sille että me molemmat räpiköitäs kohtuullisen pikasukkelasti litsismärkinä kun ensteks nätisti vaan oltais pikkusesti sormenpäillä ruiskittu vesipisaroita toistemme päälle:D
Eiku mä tuuppaan sut veteen.:barefoot::barefoot:...voit leikkiä merenneitoo sillä välin kun mä nautin siinä kivellä kaikessa rauhassa ilta arskasta ja järvenäänistä:love::love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä