että ei oo ihan fengpingpongshuit kohdillaan....Huomenta...
Meinasin puota sängyn ja yöpöydän väliin äsken kun heräsin
- aattelit sitten varmistaa että ens yönä sun ei tod. tarvii kalastella unta ollenkaan
että ei oo ihan fengpingpongshuit kohdillaan....Huomenta...
Lokit kirkuvat koko päivän. Välillä on tauko.*halaan*
..tästä puuttuu ennää lokkien kirkumiset...
Kärpäsiä kun on jo!
Nää, vaikka nyt hiukan purpatankin nuitten tirpusten kiekumisten perään niin on kuitenkin aika kivaa kun pitkän talven jälkeen kuulee iloista elämää
Olitpa tokkurassa.Huomenta...
Katos, ne on vielä siellä ja näemmä kaikki. No, ei mitn hätää. Täällä ei ensimmäistäkään ja mun puolesta ne syöksyilijät sais vaikka pysyäkin muualla....Lokit kirkuvat koko päivän. Välillä on tauko.
Ovat täällä keväästä syksyyn.Katos, ne on vielä siellä ja näemmä kaikki. No, ei mitn hätää. Täällä ei ensimmäistäkään ja mun puolesta ne syöksyilijät sais vaikka pysyäkin muualla....
Johan onLokit ja Steven kirkuvat koko päivän. Välillä on tauko.
Joo, käsken ne tulemaan sinne.Johan on
Käske niitä lopettamaan.
HupsisHuomenta...
En tiiä mitkä pingispongikset on kohillaan, mutta alkoi ittteenikin hymyilyttämään ääneen se asento mihin päädyin kun toinen jalka oli ilmassa kohti kattoa, toinen jalka tukemassa lattialla ja pepa siinä välillä kuumeisesti miettimässä että putoisiko vai eikö putoisiettä ei oo ihan fengpingpongshuit kohdillaan....
- aattelit sitten varmistaa että ens yönä sun ei tod. tarvii kalastella unta ollenkaan
fasaanit karjuu ja raakkuu aamulla neljän aikaan ikkunan takana. siihen asti kun laitan ne pataan.
Ei tarvia lähettää,kiitos vaanJoo, käsken ne tulemaan sinne.
Tulee ne tännekin kun vesistöä pukkaa ympärilläOvat täällä keväästä syksyyn.
Minä!!Himputti että on muuten kaunis ilta-aurinko! On tiiäkö semmonen olo että jos ois joku laiturin pätkä tai vaikka rantakivi, niin arvaas vaan kuka olis siinä istua kökkimässä ja huokailemassa ja ihastelemassa vapautuneen veden virtaamista..ja rikkomassa herkän hiljaisuuden pahasti kiljumalla kun pitää kuitenki saada talvisukat huljuteltua kalikan kylmässä vedessä pois
*halaan*Väsyttää himskatisti & sydän hakkaa
Kiitti. Oon mä tässä jo pötkötelly ja kahtonu True Bloodia & Emmerdalea*halaan*
Ota mukavan lötköisen leppoisa asento ja yritä rentoutua...
Minä!!
Eiku mä tuuppaan sut veteen....voit leikkiä merenneitoo sillä välin kun mä nautin siinä kivellä kaikessa rauhassa ilta arskasta ja järvenäänistä
...samalle rantakivelle ei ehken kannattais tulla koska se laittais kertoimet ziljooniksi sille että me molemmat räpiköitäs kohtuullisen pikasukkelasti litsismärkinä kun ensteks nätisti vaan oltais pikkusesti sormenpäillä ruiskittu vesipisaroita toistemme päälle
Höh, auttaisko lämmin suihku?Väsyttää himskatisti & sydän hakkaa
...samalle rantakivelle ei ehken kannattais tulla koska steven istuu jo siellä
Mä luin että rauhassa irstaasta..Eiku mä tuuppaan sut veteen....voit leikkiä merenneitoo sillä välin kun mä nautin siinä kivellä kaikessa rauhassa ilta arskasta ja järvenäänistä
En tiiä,vois tuota kokeillaHöh, auttaisko lämmin suihku?