Fantzu
Nii, mitä sitten tapahtuu kun tyynysota loppuu?Ja joskus mietin myös ellun ja fantzun tyynysotaa.
Nii, mitä sitten tapahtuu kun tyynysota loppuu?Ja joskus mietin myös ellun ja fantzun tyynysotaa.
Länsi Suomeen on luvattu ainakin..en osaa sanoa sitten miten muualle?
Kyllä harmitti kun kuulin sen tänään....
Nii, mitä sitten tapahtuu kun tyynysota loppuu?
Tissien puristelu kivempaa.Häviäjä tietty joutuu kumartumaan tyynyjen päälle ja voittaja saa hellien läpytellä ja puristella häviäjän pakaroita.
Eiku! Ei mun pitänyt tuota "ääneen" kirjoittaa kun sit se joku hiipiö tulee taas komentelemaan mua muualle täältä.
En tiedä mutta lupaan katsella innostuneesti.Nii, mitä sitten tapahtuu kun tyynysota loppuu?
Voitaja varmaankin saa päättää mitä puristelee.Tissien puristelu kivempaa.
Taidat olla rajun seksin ystävä,sitomisia ja s/m ää.Häviäjä tietty joutuu kumartumaan tyynyjen päälle ja voittaja saa hellien läpytellä ja puristella häviäjän pakaroita.
Eiku! Ei mun pitänyt tuota "ääneen" kirjoittaa kun sit se joku hiipiö tulee taas komentelemaan mua muualle täältä.
Voitaja varmaankin saa päättää mitä puristelee.
Taidat olla rajun seksin ystävä,sitomisia ja s/m ää.
On sulla kans mielikuvitus!Ja joskus mietin myös ellun ja fantzun tyynysotaa.
Älä muuta sano!On sulla kans mielikuvitus!
Hitto, viime yönä nukuin huonosti. Nyt väsyttää perhanasti mutku ei voi nukkua. Menee yöunen saaminen pilalle. Aamulla herätys on 5.30.
Naapuri häiriköi mua.Mäkin nukuin huonosti. Väänsin, käänsin ja heräilin.
Oiskohan taas joku taivaankappale väärässä sijainnissa.
Naapuri häiriköi mua.
En ny sentään.Tunge sen postiluukusta niitä keltaisia, tosi kirpeästi puraisevia muurahaisia sisään.
Hö..tossa on kyllä riskiä sillekin että menetkin yliväsyneenä unille ja sitten se menee peiton kans kierimiseksiHitto, viime yönä nukuin huonosti. Nyt väsyttää perhanasti mutku ei voi nukkua. Menee yöunen saaminen pilalle. Aamulla herätys on 5.30.
Mä en saanut unen päästä eilen kiinni ollenkaan kun karkas nuitten iltasirkuttajien takia kuuseen ..no ei kyllä naurattanu ollenkaan mutta hiukan aikasemmin piti keskimmäisen kans yhdessä ihmetellä sitä metelin määrää, mikä kantautu ulkoa. Ei muuten ollut ollenkaan mitään sulosointuista sirkutuskujertelua vaan kovaäänistä kilpalaulantaa... Ja - tilulii vaan - tuli herättyäkin aivan liian aikaisin ( öpauttiarallaa puol viideltä) kivitaskun naputteluun. Että oi ihana kevät ja leiskunta rinnuksissa!Mäkin nukuin huonosti. Väänsin, käänsin ja heräilin.
Oiskohan taas joku taivaankappale väärässä sijainnissa.
Lintujen lirkutus alkaa täällä n.4.00.Mä en saanut unen päästä eilen kiinni ollenkaan kun karkas nuitten iltasirkuttajien takia kuuseen ..no ei kyllä naurattanu ollenkaan mutta hiukan aikasemmin piti keskimmäisen kans yhdessä ihmetellä sitä metelin määrää, mikä kantautu ulkoa. Ei muuten ollut ollenkaan mitään sulosointuista sirkutuskujertelua vaan kovaäänistä kilpalaulantaa... Ja - tilulii vaan - tuli herättyäkin aivan liian aikaisin ( öpauttiarallaa puol viideltä) kivitaskun naputteluun. Että oi ihana kevät ja leiskunta rinnuksissa!
Lirkutus?Lintujen lirkutus alkaa täällä n.4.00.
*halaan*Lintujen lirkutus alkaa täällä n.4.00.
Tuo oli miun sana niiden sirkutuksesta. Häiritsee kuiteski.Lirkutus?
Kuten eräs mini-nainen jossain joskus sanoi, niin linnuthan suorastaan karjuvat. Etenkin aamutuimaan.
Ja kaiken hyvän lisäksi meillä on vissiin tosi ohuet seinät. Kaikki kuuluu sisälle liiankin hyvin.