The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viikonloppu alkoi jo tänään!

Nyt kahvia ja ihmettelemään Kelan byrokratian rattaita...tuli negatiivisia uutisia tänään, mutta eipä siin muuta voi kun laittaa uutta hakua ja valitusta menemään eteenpäin.

Ihana sää! Koko päivä meni leppoisissa merkeissä ulkona, tennis/jalkapallokentällä ja kävellen ja kärpäsiä ym hyönteisiä pakoon kipitellen sekä auringosta nauttien:love:
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Viikonloppu alkoi jo tänään!

Nyt kahvia ja ihmettelemään Kelan byrokratian rattaita...tuli negatiivisia uutisia tänään, mutta eipä siin muuta voi kun laittaa uutta hakua ja valitusta menemään eteenpäin.

Ihana sää! Koko päivä meni leppoisissa merkeissä ulkona, tennis/jalkapallokentällä ja kävellen ja kärpäsiä ym hyönteisiä pakoon kipitellen sekä auringosta nauttien:love:
Moikka
Harmi kun tuli negatiivisia uutisia.
Halaus, toivottavasti uusi hakemus& valitus auttaa.

Ihana ilma on :)
 
Moikka
Harmi kun tuli negatiivisia uutisia.
Halaus, toivottavasti uusi hakemus& valitus auttaa.

Ihana ilma on :)
Juu niin on harmi, mutta en ollut yllättynyt kun on Kelasta kyse...joten siinä mielessä mä olen ihan levollinen:)
Sää on tosiaan ihana...ja tänään piti ottaa kaikki ilo siitä irti, kun lupasivat taas lunta ens viikolle.:confused:
 
Se on aina ilo päästä Helsingistä takas maalle. Vaikka pääsinkin lounaalle ihan parhaassa seurassa, isompi ruttunaama oli menossa kampaajalle mun duunin lähelle ja mummi lupas ruokkia ne.

Eioo montaa päivää kun viimesetkin jäälautat lähtee seilaamaan, katiskan saa jo heitettyä laiturilta
Täälläkin jännitetään pääseekö viikonloppuna uimaan. Vesi on tosi alhaalla ja kaislikko oli ihan jäässä aikka lahden keskellä oli sulaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä