Fantzu
Mitä se sun pillua kaivelee?Nyt selität minulle miksi menet treffeille Fantzun kanssa??!
Vapaa mies.
Mitä se sun pillua kaivelee?Nyt selität minulle miksi menet treffeille Fantzun kanssa??!
Olin seuraamassa tyttären treenejä eilen ja hän koko ajan sorkki haaroväliään. Kysyin treenien jälkeen, että miksi näin teit, oliko pikkarit huonosti yms. Hän vastasi tähän, että pieru meni pimppiin. Onko tämä nyt ihan normaalia? En ole koskaan kuullutkaan ennen...
Mitä sinä vokotat häntä montako miestä sinulla on kiertoksissaMitä se sun pillua kaivelee?
Vapaa mies.
Kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää...
Ei vaan kaikkea sitä lukee kun vanhaksi elää...Kaikkea sitä kuulee, kun vanhaksi elää...
Älä hermostu, enhän minäkään ihan tuulen vietävissä ole, olen itseni pomo.Mitä sinä vokotat häntä montako miestä sinulla on kiertoksissa
Saunamiea suihkumies palstamies baarimies mitä niitä muita on vielä
Voi Alakooma parkaa.Mitä sinä vokotat häntä montako miestä sinulla on kiertoksissa
Saunamiea suihkumies palstamies baarimies mitä niitä muita on vielä
Mitenniin? Mulla on kaikki hyvin.Voi Alakooma parkaa.
Joko sun fanis on sairaalloisen mustasukkainen stalkkeri tai keskustelet itsesi kanssa...molemmat vaihtoehdot ovat yhtä surullisia.Mitenniin? Mulla on kaikki hyvin.
Keitin juuri kattilan lohikeittoa. Sapuskaa on ja bensaa tankissa.
@Elena777 ei ainakaan ole Algoma, se on varma.Joko sun fanis on sairaalloisen mustasukkainen stalkkeri tai keskustelet itsesi kanssa...molemmat vaihtoehdot ovat yhtä surullisia.
Nurkkabaari on lähibaari jos se on lähellä ja nurkassa. Lähibaari ei ole lähibaari jos se ei ole lähellä, eikä nurkkabaari ellei se ole nurkassa.Montako baaria siellä on? Onko nurkkabaari ja lähibaari sama baari?
Kättäkö te kaikki samassa baarissa?
Tuo oli tyhjentävästi selitetty, en vain ymmärtänyt siitä mitään.Nurkkabaari on lähibaari jos se on lähellä ja nurkassa. Lähibaari ei ole lähibaari jos se ei ole lähellä, eikä nurkkabaari ellei se ole nurkassa.
Tässä ei ole lähibaaria tai nurkkabaaria lähellä. Olettaisin ettei kaikki käydä samassa baarissa (lähi-tai nurkka-sellaisessa). Tai muuten niitä baareja ei tarvittaisi niin monta ja joka paikassa..
Kiitos. Olut menee jos lonkeroa ei ole.Ottaako ellu, fantzu, kisu, kais, epek, bitch tai moni joka ei just ny ole paikalla oluen?
Mä tarjoan.
Sama täällä. Mahtaako hän olla opettaja vai filosofi?Tuo oli tyhjentävästi selitetty, en vain ymmärtänyt siitä mitään.
Vähän kumpaakin eikä mitään sinne päinkäänSama täällä. Mahtaako hän olla opettaja vai filosofi?
Sinulla on siihen vanhaan vielä pitkä matka.Ei vaan kaikkea sitä lukee kun vanhaksi elää...
Sulla ei taida jonoa olla. Paikat pölyttyy ja hämähäkinverkot rehottaaJos Algoma haluaa jonon jatkeeksi Fantzulle niin sinne sitten vain odottamaan omaa vuoroa kyllä se ennen pitkää tulee kun muut ovat jättäneet Fantzun
Mutta kuka mies haluaa naisen jolla miehet vaihtuu yhtä tiheästi kuin sukat
Tuota mä olen MONET kerrat ittekin miettinyt.Kuinkahan monta yksinpuhujaharmaata ja itselleen vastaajaa tässä ketjussa on.
Röyh...Jos Algoma haluaa jonon jatkeeksi Fantzulle niin sinne sitten vain odottamaan omaa vuoroa kyllä se ennen pitkää tulee kun muut ovat jättäneet Fantzun
Mutta kuka mies haluaa naisen jolla miehet vaihtuu yhtä tiheästi kuin sukat
Lääke ei auta jos se menee väärään kohteeseen.Kun eilen sanoin että riittävä määrä jekkushotteja auttaa manfluhun niin en vissiin juonut riittävästi kun valitus jatkuu tänäänkin