Virta 10 sec pois ja boottaus.Ei löytänyt kanavia.
Ja varmista, että antennikaapeli ei ole imuroidessa irronnut.
Virta 10 sec pois ja boottaus.Ei löytänyt kanavia.
Tattis. Alkoikin jo olla jano.Ole hyvä vain.
Miten niin?Tunnustit juuri tietäväsi ketkä täällä kieroili.
En tunnustanut mitään. Sanoin sen perusteella mitä on kauan sitten sanottu tässä ketjussa.Tunnustit juuri tietäväsi ketkä täällä kieroili.
NiinpäEikö ne sisäpiiriläiset olisi voinu kertoa ketkä siinä oli ja kuka oli paha ja kuka hyvä niin ei kaikkia epäiltäisi.
Miksi meitä muita pitäisi edes kiinnostaa?Eikö ne sisäpiiriläiset olisi voinu kertoa ketkä siinä oli ja kuka oli paha ja kuka hyvä niin ei kaikkia epäiltäisi.
Kiusaaminen ei ole koskaan kivaa.Täytyykö tämä ketjuilu ottaa niin tosissaan, että vihastuu ja suuttuu toisten kommenteistä?
Ei tarvitse kiinnostaa mutta epäilyksen pilvi leijailee ketjussa ja kaikkia epäillään.Miksi meitä muita pitäisi edes kiinnostaa?
Ei tarvitse kiinnostaa mutta epäilyksen pilvi leijailee ketjussa ja kaikkia epäillään.
Kukaan ei kuitenkaan tiedä ketä epäillään ja mitä epäilty on tehnyt. Kunhan vaan pääsee haukkumaan muita, se näkyy olevan tärkeintä.Ei tarvitse kiinnostaa mutta epäilyksen pilvi leijailee ketjussa ja kaikkia epäillään.
Haluat pahimman ulisijan takaisin jonka harmaana kirjoitettuja kommentteja peheksutte porukalla päivästä toiseen?Mutta Krutin mä haluaisin takaisin.
Mä haluan mustan Krutin takaisin.Haluat pahimman ulisijan takaisin jonka harmaana kirjoitettuja kommentteja peheksutte porukalla päivästä toiseen?
Yhtä puukotettiin selkään päättömän ja tyttökavereittensa taholta ja he vierittivät syyn Lispettin ja krutin hartioille.Kukaan ei kuitenkaan tiedä ketä epäillään ja mitä epäilty on tehnyt. Kunhan vaan pääsee haukkumaan muita, se näkyy olevan tärkeintä.
Kun syy on tiedossa niin korjaaminenkin on helpompaa.Vika onki elisassa. Ei telkussa.
Sinäkö jankkaat asioista ihan hyvää hyvyyttäs ja kaivelet ne kerta toisensa jälkeen ylös sieltä minne ne oikeasti kuuluis? Mitä sä niinku haet tällä? Sitä mä en käsitä, sitä paitsi vaikka saisin haukut niin voin jo sanoa ettei se nyt ihan noinkaan tainnut mennä...mutta uskottele sinä muille ja itsellesi ihan mitä tahdot...Yhtä puukotettiin selkään päättömän ja tyttökavereittensa taholta ja he vierittivät syyn Lispettin ja krutin hartioille.
Itseasiassa tuossa ei ole sanaakaan totta.Yhtä puukotettiin selkään päättömän ja tyttökavereittensa taholta ja he vierittivät syyn Lispettin ja krutin hartioille.
Voisitko sitten kertoa miten se meni kun ilmeisesti olet joku osallinen muuten et asiasta tietäisi.Piiloudut vain harmaan vierailijan suojiin eikä ole munaa astua esiin ja kertoa totuutta.Itseasiassa tuossa ei ole sanaakaan totta.
Miks sulle pitäis kertoo kenenkään sellasta mitä ei sulle ole tapahtunut...käsittääkseni? Mun mielestä asioitten pitäs antaa olla.Voisitko sitten kertoa miten se meni kun ilmeisesti olet joku osallinen muuten et asiasta tietäisi.Piiloudut vain harmaan vierailijan suojiin eikä ole munaa astua esiin ja kertoa totuutta.
Sinun kertoma ei ole lähelläkään totuutta, haluat vaan kostaa kaikille vaikka jouduit oman typeryytesi johdosta lopettamaan kirjautuneena kirjoittamisen.Voisitko sitten kertoa miten se meni kun ilmeisesti olet joku osallinen muuten et asiasta tietäisi.Piiloudut vain harmaan vierailijan suojiin eikä ole munaa astua esiin ja kertoa totuutta.
Mun mielestä toi on surullista, ihmisille ei anneta näin minkäänsortin mahollisuutta sopia asioita tai tulla takas kun koko ajan pidetään jotain sellasta pinnalla mikä ei ees heitä koske. Antakaa menneitten olla menneitä ja kysykää ihmisiltä suoraan asiat vaikka privana..ei se Päätönkään ketään elävältä ole syönyt niin etteikö häneltä uskaltais kysyä juttuja mustana ilman tällasta pelleilyä harmaana.Miksi harmaa vieras sä yhä uudestaan kerta toisensa jälkeen jaksat levitellä
noita juttuja täällä ketjussa ?
Anna olla jo & lopeta turha kaivelu.
Pelkkää kiusantekoa tuommonen.