The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Yhtä puukotettiin selkään päättömän ja tyttökavereittensa taholta ja he vierittivät syyn Lispettin ja krutin hartioille.
Sinäkö jankkaat asioista ihan hyvää hyvyyttäs ja kaivelet ne kerta toisensa jälkeen ylös sieltä minne ne oikeasti kuuluis? Mitä sä niinku haet tällä? Sitä mä en käsitä, sitä paitsi vaikka saisin haukut niin voin jo sanoa ettei se nyt ihan noinkaan tainnut mennä...mutta uskottele sinä muille ja itsellesi ihan mitä tahdot...
 
Miksi harmaa vieras sä yhä uudestaan kerta toisensa jälkeen jaksat levitellä
noita juttuja täällä ketjussa ?
Anna olla jo & lopeta turha kaivelu.
Pelkkää kiusantekoa tuommonen.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu ja Elena777
Voisitko sitten kertoa miten se meni kun ilmeisesti olet joku osallinen muuten et asiasta tietäisi.Piiloudut vain harmaan vierailijan suojiin eikä ole munaa astua esiin ja kertoa totuutta.
Miks sulle pitäis kertoo kenenkään sellasta mitä ei sulle ole tapahtunut...käsittääkseni? Mun mielestä asioitten pitäs antaa olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Miksi harmaa vieras sä yhä uudestaan kerta toisensa jälkeen jaksat levitellä
noita juttuja täällä ketjussa ?
Anna olla jo & lopeta turha kaivelu.
Pelkkää kiusantekoa tuommonen.
Mun mielestä toi on surullista, ihmisille ei anneta näin minkäänsortin mahollisuutta sopia asioita tai tulla takas kun koko ajan pidetään jotain sellasta pinnalla mikä ei ees heitä koske. Antakaa menneitten olla menneitä ja kysykää ihmisiltä suoraan asiat vaikka privana..ei se Päätönkään ketään elävältä ole syönyt niin etteikö häneltä uskaltais kysyä juttuja mustana ilman tällasta pelleilyä harmaana.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä