Tee uusi kanavahaku!Saatana, telkku ei toimi. Sanoo että ei ole singnaalia.
Tee uusi kanavahaku!Saatana, telkku ei toimi. Sanoo että ei ole singnaalia.
OkTee uusi kanavahaku!
Päivää kettinkiin.
Saako tsihauttaa?
Höpöhöpö minä olen krut.Sori mutta minä olen kyllä krut, et sinä.
Etkä ole kun minä olen suuri ja mahtava krut!Höpöhöpö minä olen krut.
Kaikki tietävät että tuo minimuna on täällä haukkumassa kaikkia harmaana ja on myös syyllinen siihen että moni palstailija on lopettanut kirjoittelun kokonaan.Etkä ole kun minä olen suuri ja mahtava krut!
Monet lopettivat kylläkin päättömän ja muiden sisäpiiriläisten kieroilujen takia. Krut ja eräs toinen olivat viattomia siinä vehkeilyssä.Kaikki tietävät että tuo minimuna on täällä haukkumassa kaikkia harmaana ja on myös syyllinen siihen että moni palstailija on lopettanut kirjoittelun kokonaan.
Ainoa.Ketä palstaämmää se vaahtosammutin tällä hetkellä yrittää vikitellä omakseen?
Ei se kykene muuhun kun hyväksikäyttämään ja siirtymään uuteen. Kiva juttu peukulle.Ainoa.
Ketä Ainoa?Ainoa.
Viaton Krut levittelee perättömiä huhuja pakkomielteisesti päivästä toiseen ja kuvittelee ettei kukaan tiedä kuka viestien takana on.Monet lopettivat kylläkin päättömän ja muiden sisäpiiriläisten kieroilujen takia. Krut ja eräs toinen olivat viattomia siinä vehkeilyssä.
Ja todisteet tuosta on missä?Ei se kykene muuhun kun hyväksikäyttämään ja siirtymään uuteen. Kiva juttu peukulle.
No en mä ny jo tsihautettuihin voi lupia kysellä.Nyt vasta?
mulla tsihahti jo toistamiseen.
Ole hyvä vain.No en mä ny jo tsihautettuihin voi lupia kysellä.
Mut saanko tsihauttaa seuraavan?
Niin ja krut epäilee kaikkien ketjulaisten olevan siinä mukana. Mä en oo tehny mitään.Monet lopettivat kylläkin päättömän ja muiden sisäpiiriläisten kieroilujen takia. Krut ja eräs toinen olivat viattomia siinä vehkeilyssä.
Nyt taas läikkyy ja lujaa yli, työnnä sää se peukkus nyt sinne missä sun muukin paska sijaitsee ja pidä siellä!Ei se kykene muuhun kun hyväksikäyttämään ja siirtymään uuteen. Kiva juttu peukulle.
Ratkesiko ongelma?
Ei löytänyt kanavia.Ratkesiko ongelma?
Tunnustit juuri tietäväsi ketkä täällä kieroili.Niin ja krut epäilee kaikkien ketjulaisten olevan siinä mukana. Mä en oo tehny mitään.
Jos ohjeessa ei sanota mitään niin anna mennä vaan.Vimovo ja alkoholi? Ohjeessa ei sanottu mitään.