Fantzu
Tarkoitan miten käyttäydyt.Olen tumma, kihara tukkainen, ruskeat silmän ja puhun ulkomaan kieltä.
Tarkoitan miten käyttäydyt.Olen tumma, kihara tukkainen, ruskeat silmän ja puhun ulkomaan kieltä.
Käyttäydyn joskus ihan ok, joskus en. Viime kesänä ostin lonkeron silloiselle kamulle Zetorissa.Tarkoitan miten käyttäydyt.
Juu, olet kiltti ja mukava.Käyttäydyn joskus ihan ok, joskus en. Viime kesänä ostin lonkeron silloiselle kamulle Zetorissa.
Tiedätkö missä Zetori on?
Keppi on vaatehuonessa. Voin jumpata milloin vaan.@Fantzu, sinulle tulee se mies vieras tänään.
Onko keppijumppaa tiedossa?
JepTäällähän on täysi vittuilu käynnissä heti aamusta
Mulla oli jotain muuta mielessä, mutta antaa sen nyt olla.Keppi on vaatehuonessa. Voin jumpata milloin vaan.
Fantzun syy, miä oon porissu ihan sievästi ja sivistyneesti.Täällähän on täysi vittuilu käynnissä heti aamusta
Arvasin että oli muuta mielessä.Mulla oli jotain muuta mielessä, mutta antaa sen nyt olla.
Voitaisko juoda oluet kesällä, ellei sulla ole muita kiireitä?
AlgomaFantzun syy, miä oon porissu ihan sievästi ja sivistyneesti.
Teinkö jonkin virheen?Algoma
Mä en ole vittuillut. Elä syytä mua.Teinkö jonkin virheen?
Luuletko että sinua täällä kaivataan? Haukut, ilkeilet ja vittuilet toisille.Mene sitten pois ja pysy. Kukaan ei sinua tänne kaipaa.
En syytä, kaikkihan me olemme olleet ihan ok,Mä en ole vittuillut. Elä syytä mua.
Fantzun syy, miä oon porissu ihan sievästi ja sivistyneesti.
JaaEn syytä, kaikkihan me olemme olleet ihan ok,
Kai totuuden saa sanoa, mutta ei se aina ole välttämätöntä.On se kumma kun ei totuutta saa sanoa.
Mikä totuus?On se kumma kun ei totuutta saa sanoa.
Odotinkin jo tätä viestiä.Miksi Algoma pyydät Fanzua treffeille vaikka meidän piti nähdä kesällä??
Oluelle, ei treffeille.Miksi Algoma pyydät Fanzua treffeille vaikka meidän piti nähdä kesällä??
Kello on paljon. Hyvää yötä.Menen nukkumaan ennenkuin kaivan itseni syvemmälle monttuun.