Terveyskeskuksessani olis lääkärinpaikka auki?Manflu paranee pekonilla, nakeilla ja riittävän monella jekkusnapsilla. Tai ainakin man ja flu pysyy sohvalla hiljaa.
Terveyskeskuksessani olis lääkärinpaikka auki?Manflu paranee pekonilla, nakeilla ja riittävän monella jekkusnapsilla. Tai ainakin man ja flu pysyy sohvalla hiljaa.
Joop, täässä olen.Onko Algoma täällä? Täällä sinua kaivataan
Hei Algoma mitä kuuluu ?Joop, täässä olen.
Kaikki menee hirmu hyvin, kävin aamulla aamu teellä tuolla kupplassa ja sitten söin eilistä lihakeittoa, sen jälkeen päivätorkut ja nyt odottelen vastausta sinulta.Hei Algoma mitä kuuluu ?
Sinähän menet pian nukkumaan, tulisin niin mielelläni lämmittämään varpaitasi,jos tietäisin missä asut.Hei Algoma mitä kuuluu ?
Öitä, Rättis.Hyvät yöt ja kauniit unet
Hyvin, olen saanut paljon aikaiseksi tänää. Nyt valmistaudun kohta nukkumaan,halusin vain tulla katsomaan oletko täällä.Kaikki menee hirmu hyvin, kävin aamulla aamu teellä tuolla kupplassa ja sitten söin eilistä lihakeittoa, sen jälkeen päivätorkut ja nyt odottelen vastausta sinulta.
Kuinka sun päivä on mennyt?
Joko nyt tulevana kesänä tapaamme? Sinä ja minä.Hyvin, olen saanut paljon aikaiseksi tänää. Nyt valmistaudun kohta nukkumaan,halusin vain tulla katsomaan oletko täällä.
Ehkä tapaamme.Oletko hellä ja herrasmies ?Joko nyt tulevana kesänä tapaamme? Sinä ja minä.
Sellainen kuva mulla on itsestäni.Ehkä tapaamme.Oletko hellä ja herrasmies ?
Hyvä sitten minä pidän sellaisista miehistä. Nyt menen nukkumaan.Sellainen kuva mulla on itsestäni.
Okkei then, hyvää yötä!Hyvä sitten minä pidän sellaisista miehistä. Nyt menen nukkumaan.
Kaikki menee hirmu hyvin...Kaikki menee hirmu hyvin, kävin aamulla aamu teellä tuolla kupplassa ja sitten söin eilistä lihakeittoa, sen jälkeen päivätorkut ja nyt odottelen vastausta sinulta.
Kuinka sun päivä on mennyt?
Ei tuo tuntunut vittuilulta.Kaikki menee hirmu hyvin...
tuohon asti bueno
Aamutee kuppilassa...
mikäs siinä jos tykkäät teestä ja croissantista, mutta jos tykkäät kahvista ja kinkkusämpylästä niin sano se
Eilistä lihasoppaa syö jokainen koska se vaan paranee
Päivätorkut olet keksinyt ihan tästä ketjusta!
Lopetahan näytteleminen ja ole Algoma.
Algomassa ei ole mitään vikaa.
Pukeutumisen sanelee pukukoodi. Se on joskus frakki tai joskus yöpaita. Musta canvashuppari se ei ole, paitti hakiessä lisää olutta marketista.
Tosin, sielläkin voi törmätä naiseen ja sanoa muutakin kuin "oho" tai "anteeksi"
Kokeile olla Algoma. Saatat yllättyä.
Niin, ja tää ei ole vittuilua.
Sun pitäis joskus pistäytyä täällä meilläpäinKaikki menee hirmu hyvin...
tuohon asti bueno
Aamutee kuppilassa...
mikäs siinä jos tykkäät teestä ja croissantista, mutta jos tykkäät kahvista ja kinkkusämpylästä niin sano se
Eilistä lihasoppaa syö jokainen koska se vaan paranee
Päivätorkut olet keksinyt ihan tästä ketjusta!
Lopetahan näytteleminen ja ole Algoma.
Algomassa ei ole mitään vikaa.
Pukeutumisen sanelee pukukoodi. Se on joskus frakki tai joskus yöpaita. Musta canvashuppari se ei ole, paitti hakiessä lisää olutta marketista.
Tosin, sielläkin voi törmätä naiseen ja sanoa muutakin kuin "oho" tai "anteeksi"
Kokeile olla Algoma. Saatat yllättyä.
Niin, ja tää ei ole vittuilua.
HuomentaHuomenta...
Nyt ei kyllä jaksais...
Tuliskohan tykätyksi, jos mustuis?Taitaa olla kade meille mustille. Tykätään toisistamme ja tullaan toimeen.
Se ei takaa sitä. Riippuu siitä minkälainen olet.Tuliskohan tykätyksi, jos mustuis?
Olen tumma, kihara tukkainen, ruskeat silmän ja puhun ulkomaan kieltä.Se ei takaa sitä. Riippuu siitä minkälainen olet.