Se ihuna pörröpää on sanonut vaikka sun mitä, että mitä niistä nyt sitten vois muistaa?Ai niin. Mitäs se kattimus sanoikaan täs vähän aikaa sitten.
Se ihuna pörröpää on sanonut vaikka sun mitä, että mitä niistä nyt sitten vois muistaa?Ai niin. Mitäs se kattimus sanoikaan täs vähän aikaa sitten.
Anna toisen iloita, ikävää että sinun kokemukset miehistä/naisista on tuollaista sontaa...mutta no worry, kyllä sinäkin sen oikean vielä kohtaat.Kova meteli taas ja kohta itketään taas kuinka miehet on paskoja ja kuinka on viisaampaa unohtaa miehet.Sama juttu joka kerta.
Koskaan ei voi tietää meneekö juttu hyvin vai huonosti. Jutun onnistumiseen kun tarvitaan kaksi, Toivotaan että tällä kertaa menee hyvin.Kova meteli taas ja kohta itketään taas kuinka miehet on paskoja ja kuinka on viisaampaa unohtaa miehet.Sama juttu joka kerta.
Oli oma keppi mukana.Eikö mies tuonut keppiä mukanaan?
Miehen logiikalla taas petauspatjan päällinen mahtuu pesukoneeseen mutta sohva ei.Naisen logiikalla sairaspeti täytyy olla olohuoneessa missä samalla katsomme netflixiä kun oksennamme
Ei ole kaikki miehet paskoja.Kova meteli taas ja kohta itketään taas kuinka miehet on paskoja ja kuinka on viisaampaa unohtaa miehet.Sama juttu joka kerta.
Kuinkas pieni pesukone miehillä oikein on?Miehen logiikalla taas petauspatjan päällinen mahtuu pesukoneeseen mutta sohva ei.
Minulla on puoliso kiitos vain.Anna toisen iloita, ikävää että sinun kokemukset miehistä/naisista on tuollaista sontaa...mutta no worry, kyllä sinäkin sen oikean vielä kohtaat.
Mutta netflix..Miehen logiikalla taas petauspatjan päällinen mahtuu pesukoneeseen mutta sohva ei.
Vaikea uskoa jos asenne on toi.Anna toisen iloita, ikävää että sinun kokemukset miehistä/naisista on tuollaista sontaa...mutta no worry, kyllä sinäkin sen oikean vielä kohtaat.
Ruudun koosta riippuen netflixkin mahtuu pesukoneeseen.Mutta netflix..
Pidä sitten huoli siitä ettet itse menetä häntä, sitä paitsi jos olet onnellinen itse..miten ihmeessä et toivo samaa fantzulle?Minulla on puoliso kiitos vain.
Sitähän olet monta kerta mananut että on ja kuinka on parempi olla vain yksin Hieman epätoivoselta vaikuttaa miehen metsästämisesi Kohta taas sama virsi.Ei ole kaikki miehet paskoja.
Äläs nyt tyhmiä kysy.Kuinkas pieni pesukone miehillä oikein on?
Perkele kun en ole ollut haku päällä. Hää itse halusi tulla juttelemaan mun kanssa. Jotkut eksät olivat paskoja.Sitähän olet monta kerta mananut että on ja kuinka on parempi olla vain yksin Hieman epätoivoselta vaikuttaa miehen metsästämisesi Kohta taas sama virsi.
Joka kerta sama juttu että huutellee että on löytynyt ja sitten hetken päästä jo itkeä vittuilee että mies lähti käpälämäkeen Viisampaa olisi pitää suu supussa Ei ole ensimmäinen kerta eikä viimeinen.Pidä sitten huoli siitä ettet itse menetä häntä, sitä paitsi jos olet onnellinen itse..miten ihmeessä et toivo samaa fantzulle?
Miesratkaisu on käyttää raakaa voimaa, kun äly loppuu.Äläs nyt tyhmiä kysy.
Miesratkaisu on käyttää painepesuria kaikkeen mikä ei pesukoneeseen mahdu.
Paitsi ehkä pieniin lapsiin.
Jospa sä pitäisit itse suun supussa etkä ilkeilisi.Joka kerta sama juttu että huutellee että on löytynyt ja sitten hetken päästä jo itkeä vittuilee että mies lähti käpälämäkeen Viisampaa olisi pitää suu supussa Ei ole ensimmäinen kerta eikä viimeinen.
Kauniita uniaJaahas kofeiinin vaikutus alkaa hävitä..jospa sitä köllähtäis sänkyyn, lämpimän ja pehmeän peiton alle...Öitä muillekin, myöskin äksyille harmaille/harmaalle.
Ainakin minä olen paska jos exiltäni kysytään.Perkele kun en ole ollut haku päällä. Hää itse halusi tulla juttelemaan mun kanssa. Jotkut eksät olivat paskoja.