vierailija
Voi olla myös joku joka halusi itse saada sinut, eikä saanut.Tuon jankkaaminen ei hyödytä. Olet naurettava.
Voi olla myös joku joka halusi itse saada sinut, eikä saanut.Tuon jankkaaminen ei hyödytä. Olet naurettava.
AiVoi olla myös joku joka halusi itse saada sinut, eikä saanut.
Jaksat. Älä karkaa mihinkään.Oikeesti, mä en enää tiedä jaksanko palstailla enää ollenkaan. Väitetään joitakin viestejä mun kirjoittamiseksi. Että valehtelen koko ajan ja muuta paskaa.
Fantzu
Muistelet kai sitä kun hän pyysi itsensä drinksulle täällä?Lopeta Fantzu jo ei kukaan enää usko sinun valheisiin.Säälittäväksi jo menee touhusi.
Elena pois ja fantzu takaisin!Oikeesti, mä en enää tiedä jaksanko palstailla enää ollenkaan. Väitetään joitakin viestejä mun kirjoittamiseksi. Että valehtelen koko ajan ja muuta paskaa.
Fantzu
Ei oleVoi olla myös joku joka halusi itse saada sinut, eikä saanut.
Lääkärit ovat tottuneet siihen, että juopot vähättelevät juomisiaan.Karsee syyllistäminen joka kerta. Viimeksi keskusteltiin alkoholin käytöstä. Koska en osannut kertoa kuukausittaista määrää, niin tämä herätti epäilyksiä käytöstä. Käyttö on minimaalista, niin ei voi muistaa jos joskus männäsuvena on ottanut lasillisen
Kerro sit oliko hyvää.
Keksi myös itselleen mielikuvitusmiehen joka pyysi saunomaan.Muistelet kai sitä kun hän pyysi itsensä drinksulle täällä?
Mitäs sun uuteenkuuhun kuuluu? Yläkuun aikaan tarkoitan. En viitsi kelata vanhoja viestejä just nyt.Tylsää.
Jos vaikka silittäisi lakanoita ja vaihtaisi samalla verhot.
Ole sinä seinään hierottu kerroshampurilainen jo hiljaa.Elena pois ja fantzu takaisin!
Miten muuten jaksaa jankuttaa toisten henkilökohtaisista asioista noin paljon ja miksi et todista sitten että väitteesi on totta?Ei ole
Ja asia kuuluu sulle... öööh... miten?Kuinka vanha, mikä nimi? Pitkä vai pätkä?pussaako pehmeästi vai onko kovakourainen?
Huomenna kaivan humalat ja jotkut (olen jo unohtanut) pakastimesta ja kylvän. Voisi myös ensimmäisiä siemeniä alkaa suoraan pihalle kylvää. Tilliä ja persiljaa ainakin.Mitäs sun uuteenkuuhun kuuluu? Yläkuun aikaan tarkoitan. En viitsi kelata vanhoja viestejä just nyt.
No se on mustasukkainen fantzusta ihan selvästi....tai kännissä, ota tuosta nyt selvää...mutt joka tapauksessa eihän tuo muuten jaksais tuolla tavoin toista kiusata.Ja asia kuuluu sulle... öööh... miten?
Vantaalla asuessa kasvoi takapihalla hirveesti humalaa...meinas kiivetä yläkerran naapurin partsille saakka..täällä nykyisessä paikassa en saanu sitä millään kasvamaan, vaikka ihan hyvin ois ainakin seinää pitkin päässy kasvamaan jopa ilman tukemista kun on rapatut.Huomenna kaivan humalat ja jotkut (olen jo unohtanut) pakastimesta ja kylvän. Voisi myös ensimmäisiä siemeniä alkaa suoraan pihalle kylvää. Tilliä ja persiljaa ainakin.
Huomenna kaivan humalat ja jotkut (olen jo unohtanut) pakastimesta ja kylvän. Voisi myös ensimmäisiä siemeniä alkaa suoraan pihalle kylvää. Tilliä ja persiljaa ainakin.
Jos katsot tarkemmin niin huomaat, että Fantzu itse toi asian esille, hän kertoi miehestä.No se on mustasukkainen fantzusta ihan selvästi....tai kännissä, ota tuosta nyt selvää...mutt joka tapauksessa eihän tuo muuten jaksais tuolla tavoin toista kiusata.
Meidän kesäpaikan pihalla kasvaa parikin lehtikuusta. Eivät ole kyllä pikkutaimia tehneet. Eikä ole hajuakaan, mikseivät.
Mulla on liossa lehtikuusen siemeniä. Pitääkö peittää siemenet? Kaikkia ei saa peittää, enkä muista mikä syy siinä on.
https://visitkouvola.fi/fi/a/21/mustila-arboretuma-puulajipuisto-elimaki
Ja tuonne pitäisi päästä - aina uudelleen- käymään.
Mulla on oman lehtikuusen kävyistä kerättyjä siemeniä. Laitoin kuistille ikkunoiden väliin kylmäkäsittelyyn... Jos se yksilö ei tehnyt edesä käpyjä?Meidän kesäpaikan pihalla kasvaa parikin lehtikuusta. Eivät ole kyllä pikkutaimia tehneet. Eikä ole hajuakaan, mikseivät.
Sinä jankkaat, vaikka fantzu kertoi syyn silloin miksi hän teki niin...kai sinä ymmärrät, että tilanteet muuttuu ja nyt asiat ovat toisin? Hän löysi itselleen toisen jonka kanssa olla ja koska sinä jankkaat asiasta niin myös sinulle saa jankata mustasukkaisuudesta, eikö?Jos katsot tarkemmin niin huomaat, että Fantzu itse toi asian esille, hän kertoi miehestä.
Pyysin häntä kertomaan enemmän miehestä.
Kuinka tämä on kiusaamista?
Näin maallikon silmiin tuo näyttäis sellaselta minkä ittekin voisin ostaa.https://www.verkkokauppa.com/fi/product/45965/kcqrt/HP-ProBook-450-G5-15-6-kannettava-Win-10-Pro-64-bit-hopea
Jos joku tietokoneista tietävä viitsisi vilkaista ja kertoa onko tossa jotain sellaista että se voikin olla täysi paska masiina?
Muä en yhtän enää jaksaisi koko himputin läppäreitä!
Kun kerrot asioistasi, Ak, niin olisko parempi vastaus antaa, että suksi vittuun jutuines, vai kysyä lisää asiasta?Ja asia kuuluu sulle... öööh... miten?
https://www.youtube.com/watch?v=FL32q7UuFxYJoakimin päivä, niinpä onkin
Menee aika noppeta, kun ei pysy mukana
Tässä kaikille businessideaa:
https://www.youtube.com/watch?v=nuru9dWibm0
Ellu muuten saa flirttailla mulle just niin paljon tai vähän kuin häntä huvittaa tai on huvittamatta.Elena pois ja fantzu takaisin!