Fantzu
Juu, asuu tien toisella puolella.Vai tapasit miehen!
Juu, asuu tien toisella puolella.Vai tapasit miehen!
Kerro sit oliko hyvää.Liidelissä oli outoja "kreikkalaisia" kolmen yrtin ja kapriksen makuisia broilerinsuikaleita. Kuulosti niin metkalta että mä lisämaustoin rutkasti ja tungin uuniin tomaatin ja kesäkurpitsan kera. Pinnalle lisään vielä myöhemmin muusinjämä-muna-juustoraasteseoksen. Sit se on vähän niinko moussaka mutta ei kuitenkaan.
Noi suikaleet oli vähän oudon makuisia,no meni wokkivihannesten kanssa ja tänään söin töissä loput salaatin kanssa.Liidelissä oli outoja "kreikkalaisia" kolmen yrtin ja kapriksen makuisia broilerinsuikaleita. Kuulosti niin metkalta että mä lisämaustoin rutkasti ja tungin uuniin tomaatin ja kesäkurpitsan kera. Pinnalle lisään vielä myöhemmin muusinjämä-muna-juustoraasteseoksen. Sit se on vähän niinko moussaka mutta ei kuitenkaan.
Kuinka vanha, mikä nimi? Pitkä vai pätkä?pussaako pehmeästi vai onko kovakourainen?Juu, asuu tien toisella puolella.
Miksi haluat tietää?Kuinka vanha, mikä nimi? Pitkä vai pätkä?pussaako pehmeästi vai onko kovakourainen?
Oliko pakko?Huomenta...*haukoti haukoti*...ja pai pai yöunille.
Me asutaan kaikki sun naapurissa ja ajateltiin tulla yöks sun viekkuun nukkumaan...Kas kun ei naapurissa
Mä en asu ton läskipään naapurissa.Me asutaan kaikki sun naapurissa ja ajateltiin tulla yöks sun viekkuun nukkumaan...
Voisko arvata mitä siitä seuraa?Ei hitto! Mies tuleekin nyt käymään. Ei viitsi olla yksin kotona.
Ei täällä ole kuin meidän talo eikä naapureista tietoakan.Me asutaan kaikki sun naapurissa ja ajateltiin tulla yöks sun viekkuun nukkumaan...
AsutpasMä en asu ton läskipään naapurissa.
IltaaHuomenta...*haukoti haukoti*...ja pai pai yöunille.
Me ollaan kyllä siellä, et vaan näe meitä.Ei täällä ole kuin meidän talo eikä naapureista tietoakan.
Just ajattelin että taitaa olla jotakin mielessä.Voisko arvata mitä siitä seuraa?
TsemppiäEi hitto! Mies tuleekin nyt käymään. Ei viitsi olla yksin kotona.
Otappa kahvia sinäkin niin muuttuu puheenaiheet ja asenne!Lopeta Fantzu jo ei kukaan enää usko sinun valheisiin.Säälittäväksi jo menee touhusi.
Jospa puhuisit välillä jostain muustaLopeta Fantzu jo ei kukaan enää usko sinun valheisiin.Säälittäväksi jo menee touhusi.
Tuon jankkaaminen ei hyödytä. Olet naurettava.Lopeta Fantzu jo ei kukaan enää usko sinun valheisiin.Säälittäväksi jo menee touhusi.