The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Karsee syyllistäminen joka kerta. Viimeksi keskusteltiin alkoholin käytöstä. Koska en osannut kertoa kuukausittaista määrää, niin tämä herätti epäilyksiä käytöstä. Käyttö on minimaalista, niin ei voi muistaa jos joskus männäsuvena on ottanut lasillisen o_O
Lääkärit ovat tottuneet siihen, että juopot vähättelevät juomisiaan.
Päihteisiin kouliutuneita lääkäreitä on loppujen lopuksi hirmuisen vähän.

Mulla kävi päinvastoin. Ihan päihdelääkäri ei suostunut uskomaan kuinka nopeasti mulla katoaa 12-pack jallua pahimmillaan. Kun kerroin rehellisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Elena pois ja fantzu takaisin!
Ole sinä seinään hierottu kerroshampurilainen jo hiljaa.
Mä voin lähteä, mutta sen päätöksen teen minä. Miksi tarttee olla noin ilkee aina kaikille?:unsure:

Sitä paitsi jollet sattunut huomaamaan niin fantzu tuli jo takaisin.

Miten muuten jaksaa jankuttaa toisten henkilökohtaisista asioista noin paljon ja miksi et todista sitten että väitteesi on totta?
 
Huomenna kaivan humalat ja jotkut (olen jo unohtanut) pakastimesta ja kylvän. Voisi myös ensimmäisiä siemeniä alkaa suoraan pihalle kylvää. Tilliä ja persiljaa ainakin.
Vantaalla asuessa kasvoi takapihalla hirveesti humalaa...meinas kiivetä yläkerran naapurin partsille saakka..täällä nykyisessä paikassa en saanu sitä millään kasvamaan, vaikka ihan hyvin ois ainakin seinää pitkin päässy kasvamaan jopa ilman tukemista kun on rapatut.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
vierailija
Huomenna kaivan humalat ja jotkut (olen jo unohtanut) pakastimesta ja kylvän. Voisi myös ensimmäisiä siemeniä alkaa suoraan pihalle kylvää. Tilliä ja persiljaa ainakin.
:)
Mulla on liossa lehtikuusen siemeniä. Pitääkö peittää siemenet? Kaikkia ei saa peittää, enkä muista mikä syy siinä on.
https://visitkouvola.fi/fi/a/21/mustila-arboretuma-puulajipuisto-elimaki
Ja tuonne pitäisi päästä - aina uudelleen- käymään.
 
Jos katsot tarkemmin niin huomaat, että Fantzu itse toi asian esille, hän kertoi miehestä.
Pyysin häntä kertomaan enemmän miehestä.
Kuinka tämä on kiusaamista?
Sinä jankkaat, vaikka fantzu kertoi syyn silloin miksi hän teki niin...kai sinä ymmärrät, että tilanteet muuttuu ja nyt asiat ovat toisin? Hän löysi itselleen toisen jonka kanssa olla ja koska sinä jankkaat asiasta niin myös sinulle saa jankata mustasukkaisuudesta, eikö?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä