vierailija
Pittää harmailla niin väite pitää paikkansa. Joku kuvittelee että olen koko ajan harmaillut täällä.Harmaana? Miksi?
Fantzu
Pittää harmailla niin väite pitää paikkansa. Joku kuvittelee että olen koko ajan harmaillut täällä.Harmaana? Miksi?
Ai miksi? Sano et rypsiöljystä tulee kipeäksi.Työterveyshuollosta tuli kutsu kontrolliin. Pääsee taas keskustelemaan, onko syömiset ja juomiset kohdallaan. Että inhoan näitä.
Mitä miksi? Nyt en ymmärrä kysymystäsi.Ai miksi? Sano et rypsiöljystä tulee kipeäksi.
Nuo on ärsyttäviä. Niistä ei ole ollut mitään hyötyä. Tiedän mitä on oikea monipuolinen ruokavalio.Työterveyshuollosta tuli kutsu kontrolliin. Pääsee taas keskustelemaan, onko syömiset ja juomiset kohdallaan. Että inhoan näitä.
Toi syyllistäminen tosi inhottavaa,varsinkin just tuo kun kuitenkin hyvin vähän & harvoin ottaa.Karsee syyllistäminen joka kerta. Viimeksi keskusteltiin alkoholin käytöstä. Koska en osannut kertoa kuukausittaista määrää, niin tämä herätti epäilyksiä käytöstä. Käyttö on minimaalista, niin ei voi muistaa jos joskus männäsuvena on ottanut lasillisen
Joo, mutta siellä on pakko käydä. Mennään ja kuunnellaan tämänkertainen saarna. Onhan se kiva, kun pidetään huolta.Nuo on ärsyttäviä. Niistä ei ole ollut mitään hyötyä. Tiedän mitä on oikea monipuolinen ruokavalio.
Oikeesti, mä en enää tiedä jaksanko palstailla enää ollenkaan. Väitetään joitakin viestejä mun kirjoittamiseksi. Että valehtelen koko ajan ja muuta paskaa.
Fantzu
JOOOOFantzu takaisin ja heti!
Niin on.Joo, mutta siellä on pakko käydä. Mennään ja kuunnellaan tämänkertainen saarna. Onhan se kiva, kun pidetään huolta.
Fantzu takaisin ja heti!
No oikeasti!
Mutku ei jaksais sitä enää. Mitta tulee täyteen.No oikeasti!
Valehteleville paskapääharmaille ei anneta periksi!
Aivan niinNo oikeasti!
Valehteleville paskapääharmaille ei anneta periksi!
Mutku ei jaksais sitä enää. Mitta tulee täyteen.
Haistakoot ison paskan !Mutku ei jaksais sitä enää. Mitta tulee täyteen.
Vois vetästä turpaan.Haistakoot ison paskan !
Hieno juttu kerro sit miten meni.Mä tapasin kivan miehen viikonloppuna. Tulee käymään huomenna.
Jep. Parempi jättää omaan arvoonsa.Tiedän.
Ehkä ois pae olla kommentoimatta niille yhtän mitään ja puhua jostain muusta. Vaiks varpaanvälinöftästä ellei muuta keksi.
Juuh & potkia alapäähän/ peräänVois vetästä turpaan.
KerronHieno juttu kerro sit miten meni.
Vai tapasit miehen!Mä tapasin kivan miehen viikonloppuna. Tulee käymään huomenna.