The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
haluat kuitenkin levittää hänestä liikkuvia huhupuheita ja oletuksia ottamalla ne puheenaiheiksesi? suoraan et voi häneltä kysyä?
Minä en ole puhunut päättömästä mitään,en ole se harmaa joka hänen naisasioistaan edellisellä sivulla puhui.Minä olen se joka vain ihmettelin siyä että tuskin Fantzukaan päättömän asioista kaikkea tietää vaikka musta onkin.
 
Pähkinämama
Täällä erittäin pilvistä, toivottavasti ei ala satamaan kun täytyy postireissun lähteä. Ja eihän mulla tietenkään ole sadesuoja rattaisiin kun ei ole sellaista missään vaiheessa aiemmin tarvinnut :cautious:
 
Mustat ei tajua että täällä on useampikin harmaa mutta silti mustat olettaa että yksi ja sama harmaa on täällä aina äänessä.

Oisko ihan kamalan vaikeaa joko mustua tai ainakin ton vierailijan sijaan tehdä jotenkin tunnistettava harmaa nimimerkki?

Kato kun ois se sustakin vähän kurjaa jos yhtäkkiä ois monta 0oo0ta tai fantzua ja sit ne vaan puhua polottaisivat eikä sulla ois hajuakaan kuka niistä milloinkin pulisee.

Siis tajutaan. Mutta ei teitä pysty erottamaan! Jos sä tiedät, ettet ollut se toinen tai kolmas tai kahdeksaskaan harmaa niin ei me silti voida tietää.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Mistä sinä tiedät ettei moni ole tavannut? Sinä et sitä voi mitenkään tietää onko hän tavannut yhden tai kymmenen.Minulla ei ole päätöntä vastaan mitään mutta ihmettelen kovasti miten sinä oletat tietäväsi sen kuinka minta hän on tavannut.Tuskin hän sinulle siitä on kertonut kenet kaikki on tavannut.
Onkos sitten sinulle kertonut? Epäilen ettei ole. Eikä ole naisetkaan sinulle mitään kertoneet.
 
Kuules nyt harmaa vieras,alkaa tuo sun pakkomielle päättömästä & naisista olla aika höyrypäistä.
Eikä kenenkään tarvia huhuja levitellä ja kiusata ihmisiä. (n)o_O;):(
Tosi typerää & lapsellista touhua.
Juu on useampi harmaa ketjussa,eikä teitä erota toisistanne. Tehkää ees joku nimimerkki niin tunnistaisi helpommin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä