The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Mistä se asenne tätä päätön nimistä miestä kohtaan oikein täällä tulee? Olen monesti ihmetellyt vuosien aikana,että ei ne syytöksetkään voi ihan tyhjästä tulla mutta eipä niitä parane ääneen sanoa kun tulee viestintynkää missä uhkaillaan nenän niistämisillä.
Missä syytökset? Missä uhkailut?
Muualla kuin sinun keksityissä tarinoissa.
 
vierailija
Ei se pidä paikkansa. Joku puhuu potaskaa. Haluaa kiusata. Mä en ole koskaan tavannut päätöntä. Eikä ole moni muukaan palstan nainen tavannut häntä. Joten miten hän voi kierrätellä palstan naisia?
Mistä sinä tiedät ettei moni ole tavannut? Sinä et sitä voi mitenkään tietää onko hän tavannut yhden tai kymmenen.Minulla ei ole päätöntä vastaan mitään mutta ihmettelen kovasti miten sinä oletat tietäväsi sen kuinka minta hän on tavannut.Tuskin hän sinulle siitä on kertonut kenet kaikki on tavannut.
 
Fantzu
Mistä sinä tiedät ettei moni ole tavannut? Sinä et sitä voi mitenkään tietää onko hän tavannut yhden tai kymmenen.Minulla ei ole päätöntä vastaan mitään mutta ihmettelen kovasti miten sinä oletat tietäväsi sen kuinka minta hän on tavannut.Tuskin hän sinulle siitä on kertonut kenet kaikki on tavannut.
Usko ketä haluat. Harmaat haukkujat ovat luotettavampia kuin minä.
 
Pähkinämama
Mistä sinä tiedät ettei moni ole tavannut? Sinä et sitä voi mitenkään tietää onko hän tavannut yhden tai kymmenen.Minulla ei ole päätöntä vastaan mitään mutta ihmettelen kovasti miten sinä oletat tietäväsi sen kuinka minta hän on tavannut.Tuskin hän sinulle siitä on kertonut kenet kaikki on tavannut.
Sinulla on erittäin epäterve pakkomielle Päättömästä ja hänen naisistaan (todellisista tai kuvittelemistasi).

Kehoittaisin vahvasti sinua hakemaan mielenterveyspuolen apua ennen kuin psykoosit pukkaa niin vahvasti päälle että aiheutat ihan konkreettista vahinkoa itsellesi tai muille.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Sinulla on erittäin epäterve pakkomielle Päättömästä ja hänen naisistaan (todellisista tai kuvittelemistasi).

Kehoittaisin vahvasti sinua hakemaan mielenterveyspuolen apua ennen kuin psykoosit pukkaa niin vahvasti päälle että aiheutat ihan konkreettista vahinkoa itsellesi tai muille.
Kuurihan minä sanoin että minulla ei ole päätöntä vastaan mitään,en ole häntä koskaan haukkunut.Itse haukut nyt väärää puuta.
 
vierailija
Mistä sinä tiedät ettei moni ole tavannut? Sinä et sitä voi mitenkään tietää onko hän tavannut yhden tai kymmenen.Minulla ei ole päätöntä vastaan mitään mutta ihmettelen kovasti miten sinä oletat tietäväsi sen kuinka minta hän on tavannut.Tuskin hän sinulle siitä on kertonut kenet kaikki on tavannut.
Mistä ja miten jotkut harmaat voi "tietää" moniako on tavannut vai onko ketään. Ei mistään.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä