vierailija
Esimerkiksi naisten kierrätys,mies on siinä asiassa kuuluisa mutta eipä tuosta parane ääneen puhua.Mikä asenne? Mitä sä tarkotat?
Esimerkiksi naisten kierrätys,mies on siinä asiassa kuuluisa mutta eipä tuosta parane ääneen puhua.Mikä asenne? Mitä sä tarkotat?
Missä syytökset? Missä uhkailut?Mistä se asenne tätä päätön nimistä miestä kohtaan oikein täällä tulee? Olen monesti ihmetellyt vuosien aikana,että ei ne syytöksetkään voi ihan tyhjästä tulla mutta eipä niitä parane ääneen sanoa kun tulee viestintynkää missä uhkaillaan nenän niistämisillä.
Veikkaan että joka ainoa nainen tälläkin palstalla uskoo vahvasti olevansa ainoa nainen josta on kiinnostuttu tälläkin hetkellä.
Ja paskanmarjat.Veikkaan että joka ainoa nainen tälläkin palstalla uskoo vahvasti olevansa ainoa nainen josta on kiinnostuttu tälläkin hetkellä.
Oletpas muuten harvinaisen väärässä.Veikkaan että joka ainoa nainen tälläkin palstalla uskoo vahvasti olevansa ainoa nainen josta on kiinnostuttu tälläkin hetkellä.
Ei se pidä paikkansa. Joku puhuu potaskaa. Haluaa kiusata. Mä en ole koskaan tavannut päätöntä. Eikä ole moni muukaan palstan nainen tavannut häntä. Joten miten hän voi kierrätellä palstan naisia?Esimerkiksi naisten kierrätys,mies on siinä asiassa kuuluisa mutta eipä tuosta parane ääneen puhua.
Miksi?Rättis kulta, voisiks kokeilla edes yhden päivän postaamatta Laura hoitaa? Pretty please
Mistä sinä tiedät ettei moni ole tavannut? Sinä et sitä voi mitenkään tietää onko hän tavannut yhden tai kymmenen.Minulla ei ole päätöntä vastaan mitään mutta ihmettelen kovasti miten sinä oletat tietäväsi sen kuinka minta hän on tavannut.Tuskin hän sinulle siitä on kertonut kenet kaikki on tavannut.Ei se pidä paikkansa. Joku puhuu potaskaa. Haluaa kiusata. Mä en ole koskaan tavannut päätöntä. Eikä ole moni muukaan palstan nainen tavannut häntä. Joten miten hän voi kierrätellä palstan naisia?
Usko ketä haluat. Harmaat haukkujat ovat luotettavampia kuin minä.Mistä sinä tiedät ettei moni ole tavannut? Sinä et sitä voi mitenkään tietää onko hän tavannut yhden tai kymmenen.Minulla ei ole päätöntä vastaan mitään mutta ihmettelen kovasti miten sinä oletat tietäväsi sen kuinka minta hän on tavannut.Tuskin hän sinulle siitä on kertonut kenet kaikki on tavannut.
Sinulla on erittäin epäterve pakkomielle Päättömästä ja hänen naisistaan (todellisista tai kuvittelemistasi).Mistä sinä tiedät ettei moni ole tavannut? Sinä et sitä voi mitenkään tietää onko hän tavannut yhden tai kymmenen.Minulla ei ole päätöntä vastaan mitään mutta ihmettelen kovasti miten sinä oletat tietäväsi sen kuinka minta hän on tavannut.Tuskin hän sinulle siitä on kertonut kenet kaikki on tavannut.
Kuurihan minä sanoin että minulla ei ole päätöntä vastaan mitään,en ole häntä koskaan haukkunut.Itse haukut nyt väärää puuta.Sinulla on erittäin epäterve pakkomielle Päättömästä ja hänen naisistaan (todellisista tai kuvittelemistasi).
Kehoittaisin vahvasti sinua hakemaan mielenterveyspuolen apua ennen kuin psykoosit pukkaa niin vahvasti päälle että aiheutat ihan konkreettista vahinkoa itsellesi tai muille.
Mistä ja miten jotkut harmaat voi "tietää" moniako on tavannut vai onko ketään. Ei mistään.Mistä sinä tiedät ettei moni ole tavannut? Sinä et sitä voi mitenkään tietää onko hän tavannut yhden tai kymmenen.Minulla ei ole päätöntä vastaan mitään mutta ihmettelen kovasti miten sinä oletat tietäväsi sen kuinka minta hän on tavannut.Tuskin hän sinulle siitä on kertonut kenet kaikki on tavannut.
Täällä ei sada nyt. On synkkää. Taivasta ei näe.Huomenta!
Sataa. Mä siis taidan painua keupungille hotamaan kaikkia tylsiä asioita nyt kun katupöly ei aiheuta keuhkoahtaumaa ja sydänkohtausta.
Siis tovin kuluttua. Ensiksi puolukkapuuroa ja kahvia.
Harmaat tietävät kaiken meistä mustista.Mistä ja miten jotkut harmaat voi "tietää" moniako on tavannut vai onko ketään. Ei mistään.