Juuh,niinhä se on pikkuisten kanssa. Muistan hyvin.Pottaikäisten kans ongelma tuppaa muistaakseni olemaan semmoinen, että ne pistää surutta suuhunsa kaikkea alkaen pienistä kivistä ja koirajätöksistä, mut kaikki lusikalla tarjottu ei aina maistu.
Juuh,niinhä se on pikkuisten kanssa. Muistan hyvin.Pottaikäisten kans ongelma tuppaa muistaakseni olemaan semmoinen, että ne pistää surutta suuhunsa kaikkea alkaen pienistä kivistä ja koirajätöksistä, mut kaikki lusikalla tarjottu ei aina maistu.
Ole hyvä.Kiitti muru
Mut saa nopeimmin rauhottumaan juuri noin. Ei siis nyrkillä vaan sormilla.Pahalla tuulella olevaa naista ei kannata lähestyä. Ei ainakaan tuolla tavalla. Voi tulla nyrkistä.
Mä tarkoitan sitä että jos mies lähetyy vihaista naista tuolla tavalla niin nainen saattaa vetää miestä turpaan. Mä rauhoitun kun saan olla rauhassa omissa oloissa. Typerää tulla yrittää koskemaan alapäätä.Mut saa nopeimmin rauhottumaan juuri noin. Ei siis nyrkillä vaan sormilla.
Tympeetä.Mä tarkoitan sitä että jos mies lähetyy vihaista naista tuolla tavalla niin nainen saattaa vetää miestä turpaan. Mä rauhoitun kun saan olla rauhassa omissa oloissa. Typerää tulla yrittää koskemaan alapäätä.
Mä en ole koskaan niin vihainen etteikö siinä toinen uskaltaisi lähestyä Enkä tarkoittanut, että samantien pääsisi asiaan, vaan sillai pikkuhiljaa houkutella ja rauhotella toinen mukaan.Mä tarkoitan sitä että jos mies lähetyy vihaista naista tuolla tavalla niin nainen saattaa vetää miestä turpaan. Mä rauhoitun kun saan olla rauhassa omissa oloissa. Typerää tulla yrittää koskemaan alapäätä.
Mä en voi ja halua seksiä kun olen vihainen. Joillekin se voi toimia. Mulle se ei toimi.Mä en ole koskaan niin vihainen etteikö siinä toinen uskaltaisi lähestyä Enkä tarkoittanut, että samantien pääsisi asiaan, vaan sillai pikkuhiljaa houkutella ja rauhotella toinen mukaan.
Ihme että kukaan mies sua edes kestäis.Mä tarkoitan sitä että jos mies lähetyy vihaista naista tuolla tavalla niin nainen saattaa vetää miestä turpaan. Mä rauhoitun kun saan olla rauhassa omissa oloissa. Typerää tulla yrittää koskemaan alapäätä.
Mä haluankin seksiä melkein aina.Mä en voi ja halua seksiä kun olen vihainen. Joillekin se voi toimia. Mulle se ei toimi.
Khyl minäkin haluan mutta vihaisena se ei onnistu.Mä haluankin seksiä melkein aina.
Ehkä me suututaan eri tavalla sitten Loukkaantunutta minua ei kannata seksin kanssa lähestyä, koska alan itkemään ja loukkaannun entistä pahemmin.Khyl minäkin haluan mutta vihaisena se ei onnistu.
En ole tavannut koskaan miestä joka haluaa silloin seksiä kun toinen on vihainen.
Meitä on erilaisia.Ehkä me suututaan eri tavalla sitten Loukkaantunutta minua ei kannata seksin kanssa lähestyä, koska alan itkemään ja loukkaannun entistä pahemmin.
Minä vai? Joo. Ollut jo monta tuntia.Joko olet paremmalla tuulella?
Ainahan se hommaa itselleen jonkun onnettoman jota manipuloida kunnes väsyy ja etsii toisen.Kenenkä persettä päätön lipoo tällä hetkellä?
Ainahan se hommaa itselleen jonkun onnettoman jota manipuloida kunnes väsyy ja etsii toisen.
Ripulipaskat kasvoillesi.Lentosuudelma Algomalle
Nuoli mun persettä. Oih ah..Kenenkä persettä päätön lipoo tällä hetkellä?
Tuskin sentään, ei hän nyt aivan epätoivoinen ole.Nuoli mun persettä. Oih ah..
Sitä seitsemän leivän uunia?Nuoli mun persettä. Oih ah..
Kun rahat on loppu niin myydään VolvoNyt pitäis saada pikavippi, ja äkkiä.
Haluan mennä kuppilaan kahville ja rahat loppu.
Kuka voi auttaa?