• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pähkinämama
Fantzu, paas jakoon ne pullat niin mä pyörähtänyt kaffetta. Aksu vois nakkaa sen Paasilinnan kaffelukemiseksi, on parikyt vuotta ainakin kun oon viimeksi sitä lukenut.
Ja sille harmaalle hömpykälle, en valittanut, ilmaisin vain, etten pidä harmaan määristä keleistä.
Katupöly on täälläkin ongelmia aiheuttanut, ja siitepöly kausi on jo päällä, joten lisää astmalääkleitä on haettava :cautious:

Päivän positiivinen yllätys, typy pissas pottaan (y)
 
Fantzu
Fantzu, paas jakoon ne pullat niin mä pyörähtänyt kaffetta. Aksu vois nakkaa sen Paasilinnan kaffelukemiseksi, on parikyt vuotta ainakin kun oon viimeksi sitä lukenut.
Ja sille harmaalle hömpykälle, en valittanut, ilmaisin vain, etten pidä harmaan määristä keleistä.
Katupöly on täälläkin ongelmia aiheuttanut, ja siitepöly kausi on jo päällä, joten lisää astmalääkleitä on haettava :cautious:

Päivän positiivinen yllätys, typy pissas pottaan (y)
Ok *ojentaa pullan* :)
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Fantzu, paas jakoon ne pullat niin mä pyörähtänyt kaffetta. Aksu vois nakkaa sen Paasilinnan kaffelukemiseksi, on parikyt vuotta ainakin kun oon viimeksi sitä lukenut.
Ja sille harmaalle hömpykälle, en valittanut, ilmaisin vain, etten pidä harmaan määristä keleistä.
Katupöly on täälläkin ongelmia aiheuttanut, ja siitepöly kausi on jo päällä, joten lisää astmalääkleitä on haettava :cautious:

Päivän positiivinen yllätys, typy pissas pottaan (y)
O.K *lainaa kirjan*
 
  • Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Täällä myös hieman harmaa päivä.
Vesisadetta ei oo näkyny,vaikka oli luvattu. Voisi vähän sataa.
Alkoi töissä ahistamaan ja kurkkua kuristamaan,niin että piti astmalääkettä käydä hakemas pukuhuoneen kaapista.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä