vierailija
Mitä te sitä halaatte, vetäkää letistä ja puristakaa tissistä. Kyllä se sillä rauhoittuu.
Sait sä vasta kuuden jälkeen unen päästä kiinni?Huomenta,täällä on myös harmaa aamu.
Väsyttää,vähän paremmin nukuin kuin toissa yönä,mut en tarpeeksi. Kuuden jälkeen torkuin.
Aamupalaa & kahvia ja töihin.
Mitä te sitä halaatte, vetäkää letistä ja puristakaa tissistä. Kyllä se sillä rauhoittuu.
Mä saan halia ketä haluan.Mitä te sitä halaatte, vetäkää letistä ja puristakaa tissistä. Kyllä se sillä rauhoittuu.
Ei ku kyl mä sain nukuttua ennen kuutta,mutta tosi huonosti ja rikkonaisesti ja torkuin sitten kuuden jälkeen kunnes kello soi 7.20Sait sä vasta kuuden jälkeen unen päästä kiinni?
No ei oo kivaa tuokaan.
Voisitko mennä johonkin seksi foorumille näykkivien nänniesi kanssa.Mä saan halia ketä haluan.
Tissit ei sitäpaitsi oo tehty puristeltaviksi vaan hyväiltävksi ja sit niissä on nännit mitä pitää varoen näykkiä.
Alkoiko sun tekemään mieli ja nyt on kiusallinen olo, kun seisoo julkisella paikalla?Voisitko mennä johonkin seksi foorumille näykkivien nänniesi kanssa.
Ei ne kyl mitään/ketään näyki!Voisitko mennä johonkin seksi foorumille näykkivien nänniesi kanssa.
Menisi niille seksi paikoille joissa tykkää käydä.Alkoiko sun tekemään mieli ja nyt on kiusallinen olo, kun seisoo julkisella paikalla?
Ootko ihan varma ?Ei ne kyl mitään/ketään näyki!
*kurkkii paitansa alle*
En oikein tiedä.Ootko ihan varma ?
Kuka tuota Elenaakaan uskaltaisi lähestyä sellaiset asiat mielessä on tuollainen pirttihirmu peikko heti aamusta?Kiihottavaa on myös pahalla päällä olevan naisen rauhoittelu sormettamalla.
Juu ei kannata ees yrittää, ei nyt eikä ikinä...ei ainakaan sinun.Kuka tuota Elenaakaan uskaltaisi lähestyä sellaiset asiat mielessä on tuollainen pirttihirmu peikko heti aamusta?
Kiihottavaa on myös pahalla päällä olevan naisen rauhoittelu sormettamalla.
Olet hyvin suosittu, Elena. Sinulla on runsaasti lempimissnimiä, pirttihirmu, siiderivalas,pulmunen, isopieni. Mitä muuta?Juu ei kannata ees yrittää, ei nyt eikä ikinä...ei ainakaan sinun.
Mitäpä tässä, sähän voit...algoma..ottaa ja tunkee ne lempimisnimet vaikka sinne minne aurinko ei paista ja pitää ne siellä.Olet hyvin suosittu, Elena. Sinulla on runsaasti lempimissnimiä, pirttihirmu, siiderivalas,pulmunen, isopieni. Mitä muuta?
Juuri oikeaan aikaan. Kuinka mun lemmitty jaksaa tänään?Algoma rakas
Mene pois. Algoma tykkää vaåin fantzusta ja haluaa ainostaan hänen kumi huuliaan.Algoma rakas