Mikä nyt niin naurattaa?
Puhutaanko jostakin muusta? Ajatukset alkaa harhailla johonkin muuhun.
Mulla on makkarassa.Mulla on ajatukset lihapiirakoissa
Mulla on renkaanvaihdossa. Nyt täytyy mennä. Ottakaa rauhallisesti!Mulla on ajatukset lihapiirakoissa
Mistäs tiiät jos tuleekin yllätys kutsu kahville?Napit alkaa helpottaa. Pitää vielä ottaa sirdalud. Ei haittaa vaikka se väsyttää. Ei ole mitään menoa.
Mulla on makkarassa.
Kuka mut pyytäisi?Mistäs tiiät jos tuleekin yllätys kutsu kahville?
Sitte sä menisit ja nukahtaisit pulla tyynynä kahvipöytään.
Vaikka se harmaa joka koki mun yläpeukun sun Päivää viestille loukkaavana.Kuka mut pyytäisi?
Mistäs tiiät jos tuleekin yllätys kutsu kahville?
Sitte sä menisit ja nukahtaisit pulla tyynynä kahvipöytään.
Jos joku päättelee mun luonteen palstailun perusteella niin ei kukaan halua edes nähdä mua.Vaikka se harmaa joka koki mun yläpeukun sun Päivää viestille loukkaavana.
Tykkään. Varsinkin itse tehtynä, ne ei oo hyviä mitkä myydään niissä pötköissä...se yks mitä saa lidlistä menettelee.Tykkäätkö hernekeitosta?
No en nyt sanos noinkaan HöppänäJos joku päättelee mun luonteen palstailun perusteella niin ei kukaan halua edes nähdä mua.
Noin se taitaa mennä.No en nyt sanos noinkaan Höppänä
Eekähän mäne.Noin se taitaa mennä.
Tuskin muutenkaan.Jos joku päättelee mun luonteen palstailun perusteella niin ei kukaan halua edes nähdä mua.
Kyllä menöö. Moni ottaa todesta mun vitsailut. Ja ne valheet..ei uskota vaikka sanoin että ne ei pidä paikkansa.Eekähän mäne.
Heiiii ....onks pakko?Tuskin muutenkaan.
Olet oikeassa. Ei mua muutenkaan haluta tavata.Tuskin muutenkaan.
Niin mutta moni myös tuntee sut ja tietää millanen olet, joten ee mäne...Kyllä menöö. Moni ottaa todesta mun vitsailut. Ja ne valheet..ei uskota vaikka sanoin että ne ei pidä paikkansa.
Älä nyssinäkin mene tohon höpötykseen mukaan.Olet oikeassa. Ei mua muutenkaan haluta tavata.
Olet kaivanut itse itsellesi kuopan etkä voi muita syyttää jos kukaan ei enää usko mitä puhut.Turha siis syyttää muita.Kyllä menöö. Moni ottaa todesta mun vitsailut. Ja ne valheet..ei uskota vaikka sanoin että ne ei pidä paikkansa.
Kyllä kyllä.Olet kaivanut itse itsellesi kuopan etkä voi muita syyttää jos kukaan ei enää usko mitä puhut.Turha siis syyttää muita.