Se voi olla myös loukkaavaa
Harmaana sinä et paljon peukuttele, lällästlää
Voi myös olla peukuttamatta.
Voi myös olla peukuttamatta.
Pist teini hieroo tai sitten tätä niskaan:Ei ole ketään joka hieroisi.
Miten täällä liitetään kuva?Pist teini hieroo tai sitten tätä niskaan:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71mTHIBIgKL._SY355_.jpg
Mistä tuota saa?Pist teini hieroo tai sitten tätä niskaan:
https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71mTHIBIgKL._SY355_.jpg
Ainakin puuilostaMistä tuota saa?
Voi kökkö. Se on hankalassa paikassa. Mulla ei ole autoa.Ainakin puuilosta
Niinkö meinaat?Pitäskö sitten olla peukuttamatta kun toinen sanoo päivää? Mä kenenkään päänsärylle peukuta...muutenkin ihan ihme takertumista aina noiden peukkujen takia, voisivat poistaa käytöstä koko toiminnan.
Kyllä. Itse ostin Virosta, mutta huomasin tuurilla, että puuilostakin saa.Ai puuilolla on verkkokauppa.
KylläNiinkö meinaat?
OkKyllä. Itse ostin Virosta, mutta huomasin tuurilla, että puuilostakin saa.
Tietysti puolustat Elenaa.Niin mutta sanoin päivää. Peukku on sille.
Juu juu...Tietysti puolustat Elenaa.
Tietysti puolustat Elenaa.
Peukutithan kun kerran peukutit.Et peukuttamut millekään päivää sanomiselle vaan koko viestille.Pitäskö sitten olla peukuttamatta kun toinen sanoo päivää? Mä kenenkään päänsärylle peukuta...muutenkin ihan ihme takertumista aina noiden peukkujen takia, voisivat poistaa käytöstä koko toiminnan.
Peukuttaa tai ei, niin joku näkee ongelman...Kyllä
Siitäkin tulis ihan varmaan ongelma jos lakkaisin peukuttamatta...sitä pidettäis myös 'tylynä'...mikään ikinä kelpaa.
Mitä loukkaavaa siinä on? Loukkaavanpaa on peukuttaa kun toinen on kipeä.Se voi olla myös loukkaavaa
Voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus...oot sä se sama joka fanittaa algomaa ja kuvittelee, että algoma makaa kaikkien naisten kanssa ketjussa jolle kirjottaa jotain?Peukutithan kun kerran peukutit.Et peukuttamut millekään päivää sanomiselle vaan koko viestille.
Mistä kohtaa sä oot kipee?Mitä loukkaavaa siinä on? Loukkaavanpaa on peukuttaa kun toinen on kipeä.
Are you happy now harmailija? Muokkasin viestin.
Voi elämän kevät ja kukkiva nuoruus...oot sä se sama joka fanittaa algomaa ja kuvittelee, että algoma makaa kaikkien naisten kanssa ketjussa jolle kirjottaa jotain?
Ei ole. Joku ihme harmaa tyyppi puhuu täällä omiaan.Ei kai Alkoma ole panosmiehiä, eihän?