Mulla oli vain yksi vaatimus naisen suhteen. Naisen täytyy itse pistää mato koukkuun, eikä olla mikään hienohelma...Kun löytäis sen yhdenkään.
Mulla oli vain yksi vaatimus naisen suhteen. Naisen täytyy itse pistää mato koukkuun, eikä olla mikään hienohelma...Kun löytäis sen yhdenkään.
*Pakkaa varovasti yhden tytön vähän rutistelluista nalleista laatikkoon ja lähettää* @AlgomaKun löytäis sen yhdenkään.
Miten sä noin voit sanoa? Millaisen kuvan olen itsestäni antanut?Höpöhöpö eikä halua kun kaikki muut naiset koko maalimassa.
Tuo onnistuu monelta naiselta.Mulla oli vain yksi vaatimus naisen suhteen. Naisen täytyy itse pistää mato koukkuun, eikä olla mikään hienohelma...
Kyl se löytyy.Kun löytäis sen yhdenkään.
Jaa... Pitäisikö olla toinenkin vaatimus?Tuo onnistuu monelta naiselta.
Ajattelinkin, että voin luottaa sinuun.*Pakkaa varovasti yhden tytön vähän rutistelluista nalleista laatikkoon ja lähettää* @Algoma
Pitääkö olla vaatimuksia?Jaa... Pitäisikö olla toinenkin vaatimus?
No eihan nyt liian nirsoksi ja vaativaksi kannata ryhtyäJaa... Pitäisikö olla toinenkin vaatimus?
Kuhan kiusasin tuota sun harmaata ''naistasi''..Miten sä noin voit sanoa? Millaisen kuvan olen itsestäni antanut?
Mulla oli kerran vaimo, mutta hän juoksi pois ja nyt olen yksin, en välttämättä yksinäinen
Elä liikaa kiusoo, tai se hupsu vielä alkaa katselemaan viestejä uudestaan ja saa päähänsä et mulla on vipinää Alakooman kanssaKuhan kiusasin tuota sun harmaata ''naistasi''..
Löydät löydätKun löytäis sen yhdenkään.
Minä en ole hutsu! Enkä ole päätöntä kiusannut. Minä tykkään algomasta mutta en pidä että vokottelee jatkuvasti muita.Kukas tää harmaa hutsu on jolla on pakkomielle Päättömästä ja Alakoomasta?
Meinaan, kumpaakaan en tunne, mut kyllähän tuo harmaan raukan rävellys aika säälittävää seurattavaa on.
Pahuksen puhelin, se oli HUTSU, ei hitsi
Siksi mulla olikin vaan yksPitääkö olla vaatimuksia?
Täh?Mulla oli vain yksi vaatimus naisen suhteen. Naisen täytyy itse pistää mato koukkuun, eikä olla mikään hienohelma...
Sie oot nii ihunan vaatimathonSiksi mulla olikin vaan yks
Ketä alakooma nyt on vokotellut muka? Juttelu on vokottelua? Hyvänen aika, toivottavasti ei anna kellekään yläpeukkua, sähän syyttäsit sitä jo salakihloista jonkun kanssa.Minä en ole hutsu! Enkä ole päätöntä kiusannut. Minä tykkään algomasta mutta en pidä että vokottelee jatkuvasti muita.
Eihän se 4 raajalla ja 20 neulanterävällä raatelukynnellä vaikheeta oo kaloja pyyvystääTäh?
Eihän toi ole vaikeetahankalaa ollenkaan...
Mulle riittää kun mies on mukava, kiltti ja uskollinen.Siksi mulla olikin vaan yks
Juu olen, ja liian helppokinSie oot nii ihunan vaatimathon
Jaa... Pitäisikö olla toinenkin vaatimus?
Pitääkö olla vaatimuksia?
Justiisaniin.No eihan nyt liian nirsoksi ja vaativaksi kannata ryhtyä