PunarinnatNoni, kotona taas.
Nyt odotan että aurinko alkaa paahtaa takapihalle ja sit puuhiin. Punarintapariskunta siellä näyttää jo kuhertelevan.
Ei sitä voi sanoa, koska oli ykstyisviestiKuka minun Algomalleni lähettelee yksityisviestejä
Oliko vokottelu viesti?Ei sitä voi sanoa, koska oli ykstyisviesti
Mikäs pikkuninja se siellä tsiikailee?
Mul on kumipuku.Mikäs pikkuninja se siellä tsiikailee?
Hiippailen kumiasussa pitkin kämppää.
Mulla oli Pentti Linkolan elämänkerta hyppysissäni ja luin ekaa sivua ja sit tuli tytär ja pölli kirjan! Tekisivät esitelmän vaikka Winston Churchillistä että mä saan nauttia opukseni loppuun.
Älä vaan päästele ilmoja se päällä.Mul on kumipuku.
Lue sinäkin Wilbur Smithin kirjojaMulla oli Pentti Linkolan elämänkerta hyppysissäni ja luin ekaa sivua ja sit tuli tytär ja pölli kirjan! Tekisivät esitelmän vaikka Winston Churchillistä että mä saan nauttia opukseni loppuun.
Tästä biisistä tulee aina mieleen sellanen lämmin ja turvallinen hetki...
Älä vaan päästele ilmoja se päällä.
Mulle tästä mieleen joku joka asuu toisessa kylmässä maassa niin ku suomi on.Tästä biisistä tulee aina mieleen sellanen lämmin ja turvallinen hetki...
Ne olen lukenut kaikki ainakin kahdesti. Ja sen sarjan missä seikkailee Taita, ainakin kolmesti.Lue sinäkin Wilbur Smithin kirjoja
Lue sinäkin Wilbur Smithin kirjoja
Sinäkö sen yksityisviestin laitoit?Mulle tästä mieleen joku joka asuu toisessa kylmässä maassa niin ku suomi on.
Sulleko?Sinäkö sen yksityisviestin laitoit?
Mä olen kuullut sen joskus sellasessa tilanteessa missä tunsin olevani lämpimässä ja turvassa...siitä se mielleyhtymä jäi mieleen. Vieläkin on hankala kuunnella tuota ilman tunteitaMulle tästä mieleen joku joka asuu toisessa kylmässä maassa niin ku suomi on.
Ihan mahtavia kirjoja!Ne olen lukenut kaikki ainakin kahdesti. Ja sen sarjan missä seikkailee Taita, ainakin kolmesti.
JooMä olen kuullut sen joskus sellasessa tilanteessa missä tunsin olevani lämpimässä ja turvassa...siitä se mielleyhtymä jäi mieleen. Vieläkin on hankala kuunnella tuota ilman tunteita