Ihanalta tuntu taas herätä tuolta peiton alta, ja täällä paistaa muuten vieläkin aurinkoDääm
Ihanalta tuntu taas herätä tuolta peiton alta, ja täällä paistaa muuten vieläkin aurinkoDääm
Ja tämä asia kuuluu sinulle miten?Se on Elena, joka on Fantzun saunakaveri.
Täälläkin paistaa.Ihanalta tuntu taas herätä tuolta peiton alta, ja täällä paistaa muuten vieläkin aurinko
En voi kun toi hampilekuri vei pelot hus pois huittisiin!!??Dodii nyt sitte vaa
Laittakaahan ihakaikki veret ja järjen seisauttavat horroshampilareissukuvaukset kehiin niin.
Eipä mun tartte tännään syyäkään myötätuntojomotuksissani
mä en ihan hirmusti tykkää noista ruoassa. Mutta kuusenkerkkösiirappia keittelen aina keväällä tulevan vuoden yskänlääkevaroiksi.OT, mut tästä täytyisi tietää lisää. En tiedä:
https://www.mtv.fi/lifestyle/makuja/artikkeli/todella-hyva-metsan-maku-nain-hyodynnat-havunneulasia-ruoanlaitossa/4325862
Mun tekis mieli tänä keväänä/alkukesänä syödä nokkoslettuja.mä en ihan hirmusti tykkää noista ruoassa. Mutta kuusenkerkkösiirappia keittelen aina keväällä tulevan vuoden yskänlääkevaroiksi.
Fuffa pufuu wiewä fe puuwuhufshaineEn voi kun toi hampilekuri vei pelot hus pois huittisiin!!??
Salaisuus!Ja tämä asia kuuluu sinulle miten?
Eekä puhu kun sen vaikutus mäni jo vihelteli männessään.Fuffa pufuu wiewä fe puuwuhufshaine
Eekä puhu kun sen vaikutus mäni jo vihelteli männessään.
Mä en pelkää enää mitään lääkäriä ton kokemuksen jälkeen*reteilee ja räveksii seinään*
Oi kun tuo Festivita kahvi on syvältä
Voiiiii sellanen pien sinappituubi öheltäjä!Ai niin. Viime yönä näin unta että mulla oli n. 1-2v. lapsi.
Mutta menetin hänet koska olin koditon. Lopussa mulla oli vain päällä olevat vaatteet eikä kenkiä. Kassi, käsilaukku ja muksu oli hävinnyt. Ja olin ranskassa.Voiiiii sellanen pien sinappituubi öheltäjä!
Mutta menetin hänet koska olin koditon. Lopussa mulla oli vain päällä olevat vaatteet eikä kenkiä. Kassi, käsilaukku ja muksu oli hävinnyt. Ja olin ranskassa.
Sanos muuta.
Hyvänen aika sentään...miten sä selvisit ollenkaan ilman käsilaukkua??
muutaSanos muuta.