The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Oikeasti sellainen keli, että ostin maitoa ja jätelöä ja makkaraa ja sinappia. Illalla grillataan saunan päälle makkarat ja lapsille (ja mulle!) juomaksi pirtelöä. :p
Miehelle ostin 2 pakettia Snellmanin grillimakkaroita :D
Ite taijan pysyä kasvisruuan puolella.
Teki mieli ostaa uusia jäätelöitä,mut jäi kauppaan vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Fantzu
Huoneenläpöisenä eli normaalisti meillä on laitettu.
No mä laitan sekä että,välilä huoneenlämpöisenä ja välillä pakastettuna. Jos haluaa kylmän ja raikkaan juoman,niin pakastettu banaani sopii hyvin. Ja toi yksi banaani oli jo pehmeä ja tumma,näin pakastettuna se ei tummu& pehmeä lisää eikä tarvii heittää pois. Monessa ohjeessa käytetään pakastettua banaania.
 
vierailija
No mä laitan sekä että,välilä huoneenlämpöisenä ja välillä pakastettuna. Jos haluaa kylmän ja raikkaan juoman,niin pakastettu banaani sopii hyvin. Ja toi yksi banaani oli jo pehmeä ja tumma,näin pakastettuna se ei tummu& pehmeä lisää eikä tarvii heittää pois. Monessa ohjeessa käytetään pakastettua banaania.
Kiitos tästä vinkistä(y)ei käynyt mielessäkään että banaania voisi pakastaa.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Lallati lallati lallal laa,
aurinko paistaa ja on ihanaa!:)

Lällipjaiskon ja kurakaarien määrästä en sano mitään...tai sanonpas uhallakin! Että sitä on paljon ja runsaasti mutta ihasama koska eka joutsenpariskunta näkyi:love: ja naapurien pihamailta pilkottaa nurmikkoo, omalta ei:D


Ja mä sain sapuskantekeleväsäyksen vasta nyt uuniin, oon myöhässä kun töissä venyi ja. - oikeesti huomenna taijan kulkea säkki pääkkösessä ja oon ihahiljaa:oops: - ihmettelen ettei korvissa kumaja tuomiopäivän kellot tai poskia punoita normaalia enempää.... Mutta!

Kylmä maitokahvikupillinen kaunistaa:rolleyes:

Ja heiiii - huomenna on torjantai:), viikko on enemmän kuin paremmalla puolella.
 
Mullakin kaksi hammasta juurihoidettu eikä siitä toimenpiteestä ole pahaa sanaa.

Mutta se, kun juurihoidettu hammas tulehtui pahemman kerran enkä silloinkaan tietenkään tuntenut kuin pientä jomotusta enkä tajunnut mennä lääkäriin ennen kuin hampaan viereen nousi iso tulehtunut patti, onkin eri juttu.
Joo kun mä olin ihan kauhuissani, että apua juurihoitoa, miten tästä selviää hengissä ees...ja sitten olin vielä enemmän ihmeissäni kun kaikki menikin niin nopeeta ohi ja mihinkään ei koske, jos ei ihan tuota pientä jomottelua huomioida.
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä