Oikeasti sellainen keli, että ostin maitoa ja jätelöä ja makkaraa ja sinappia. Illalla grillataan saunan päälle makkarat ja lapsille (ja mulle!) juomaksi pirtelöä.
On kai jokaisella erinlainen kipukynnys. Juurihoito välillä kirpas pahasti,mut ei koko aikaa.Hammaslääkäristä selvitty hengissä ja juurihoidosta puhutaan ihan höpöjä...pikku jomotusta vaan, ei mitään sen pahempaa...miten ihmiset ei tätä särkyä muka kestä?
Mä jätin tällä kertaa ostamattaNams, suklaapatukka.
On kai jokaisella erinlainen kipukynnys. Juurihoito välillä kirpas pahasti,mut ei koko aikaa.
Miehelle ostin 2 pakettia Snellmanin grillimakkaroitaOikeasti sellainen keli, että ostin maitoa ja jätelöä ja makkaraa ja sinappia. Illalla grillataan saunan päälle makkarat ja lapsille (ja mulle!) juomaksi pirtelöä.
Kerran viikossa pitää saada.Mä jätin tällä kertaa ostamatta
Jep,niin se vaikuttaa.Niin ja kai se riippuu hampaastakin.
Mulla oli viisaudenhammas jonka hermot menivät jotenkin silleen ettei se puutunut vaikka lääkäri teki mitä. Oispa ollut tuskaa sen juurihoitaminen.
ja takas kauppaan. Ostin kattovalaisimen tänään, enkä tullut ajatelleeksi et sehän tarvitsee lampunkin toimiakseen
Banaani kuoritaan ja pilkotaan. Jäätynyt banaani käytetään smoothieen. Etkö oo muka kuullut koskaan ?Banaania pakkaseen
ja takas kauppaan. Ostin kattovalaisimen tänään, enkä tullut ajatelleeksi et sehän tarvitsee lampunkin toimiakseen
Huoneenläpöisenä eli normaalisti meillä on laitettu.Banaani kuoritaan ja pilkotaan. Jäätynyt banaani käytetään smoothieen. Etkö oo muka kuullut koskaan ?
No mä laitan sekä että,välilä huoneenlämpöisenä ja välillä pakastettuna. Jos haluaa kylmän ja raikkaan juoman,niin pakastettu banaani sopii hyvin. Ja toi yksi banaani oli jo pehmeä ja tumma,näin pakastettuna se ei tummu& pehmeä lisää eikä tarvii heittää pois. Monessa ohjeessa käytetään pakastettua banaania.Huoneenläpöisenä eli normaalisti meillä on laitettu.
Kiitos tästä vinkistäei käynyt mielessäkään että banaania voisi pakastaa.No mä laitan sekä että,välilä huoneenlämpöisenä ja välillä pakastettuna. Jos haluaa kylmän ja raikkaan juoman,niin pakastettu banaani sopii hyvin. Ja toi yksi banaani oli jo pehmeä ja tumma,näin pakastettuna se ei tummu& pehmeä lisää eikä tarvii heittää pois. Monessa ohjeessa käytetään pakastettua banaania.
Pakastettua banaania voi ennen syömistä käyttää vasarana.Kiitos tästä vinkistäei käynyt mielessäkään että banaania voisi pakastaa.
Ainiin, te olettekin naapureitaEllu on päikkäreillä. Pitäskö käydä kiusimassa?
Joo kun mä olin ihan kauhuissani, että apua juurihoitoa, miten tästä selviää hengissä ees...ja sitten olin vielä enemmän ihmeissäni kun kaikki menikin niin nopeeta ohi ja mihinkään ei koske, jos ei ihan tuota pientä jomottelua huomioida.Mullakin kaksi hammasta juurihoidettu eikä siitä toimenpiteestä ole pahaa sanaa.
Mutta se, kun juurihoidettu hammas tulehtui pahemman kerran enkä silloinkaan tietenkään tuntenut kuin pientä jomotusta enkä tajunnut mennä lääkäriin ennen kuin hampaan viereen nousi iso tulehtunut patti, onkin eri juttu.
Just heräsin äskenEllu on päikkäreillä. Pitäskö käydä kiusimassa?
DäämJust heräsin äsken
Se on Elena, joka on Fantzun saunakaveri.Ainiin, te olettekin naapureita
OT, mut tästä täytyisi tietää lisää. En tiedä:Kun banaanin pakastaa, saa pirtelönoloisen juoman ilman jäätelöä.
Nerokasta suorastaan!