Oih, tuo on yksi ihan suuresti pitämistäni kappaleista. Juice rocked, paljon hyviä ja koskettavia kappaleita.Öitä
Mie minnekkään nukkumaan vielä mennykkään tai menin mutta en nukahtanut. Haitaribussi sitte tähän vieläOih, tuo on yksi ihan suuresti pitämistäni kappaleista. Juice rocked, paljon hyviä ja koskettavia kappaleita.
Tää kans, kerta kiellon päälleMie minnekkään nukkumaan vielä mennykkään tai menin mutta en nukahtanut. Haitaribussi sitte tähän vielä
Syksyn Sävel on kanssa yksi parhaimpia..ja itte tykkään tästä:https://www.youtube.com/watch?v=tWj_sgNuabk
Juicen paras biisi
Muistakaa, että rahaa ON.Niin---
Onko sinulla iso ääni?Koko talven olen yrittänyt hymyillä ja kiitettävästi onnistunutkin. Aamulla kyllä huutelin POIS TIELTÄ kun poljin töihin. Mutta vaan kerran!
Kauhean pitkä aika sitäkin pitää jännittää.Ai niin mulla on käsikirurgille aika toukokuun lopussa,saa sit tietää leikataanko.
Päivää.
Herätty klo 7 kun kello soi. Väsyttää vähän.
Vähän apea olo.
Juh,pitkä aika oottaa & vielä jos leikataan,niin miten pitkä jono on,sekin vieläKauhean pitkä aika sitäkin pitää jännittää.
Kiitos*halaus*
Mikset mene yksityiselle niin ei tarvis jonottaa.Vakuutus kuitenkin korvaa.Kauhean pitkä aika sitäkin pitää jännittää.
Eikö se pidä ensin itse maksaa?Mikset mene yksityiselle niin ei tarvis jonottaa.Vakuutus kuitenkin korvaa.
Yksityinen on niin kallis,ettei ole mun rahoilla varaa. Ei taija vakuutus mulla maksaa.Mikset mene yksityiselle niin ei tarvis jonottaa.Vakuutus kuitenkin korvaa.