The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailija
Eikö ihminen saa puolustaa itseään?? Mulla ainakin tulee nurkkaan ahdistetun villieläimen fiilikset nykyään tosi äkkiä kun tarpeeks kauan satutetaan. Sillon sitä haluaa hyökätä takasin kimppuun ja maksaa potut pottuina.
Tuskinpa täällä on syytä puolustaa itseään. Ymmärrän kuitenkin mitä sanot,mutta pitääkö koko säkillinen perunoita heittää jonkin väärinymmärretyn päähän?
 
Tuskinpa täällä on syytä puolustaa itseään. Ymmärrän kuitenkin mitä sanot,mutta pitääkö koko säkillinen perunoita heittää jonkin väärinymmärretyn päähän?
Ei, vaan se säkki niine perunoineen kaikkineen täytyy upottaa sen ihmisen päähän ja tunkea muutama peruna vielä korviin, sieraimiin ja suuhun....ja sinne minne aurinko ei paista.
 
vierailija
Sinusta en tiedä oletko ilkeä. Mulla on oikeus puolustautua.
Eihän täällä ole mitään reaalista syytä puolustautua mitään vastaan.
Luuleto, että Elena tosiaan voi potkaista mua nivusiin tai heittää pottupussiila mua?
Se kiusaaminen on vain paskan puhumista, varmastikin tympeää usein, mutta varmastikin vaaratonta.
Voiko päätön tosiaan tulla ja niistää mun nenän? Ei hän edes tiedä missäpäin Suomea asun.
 
Fantzu
Eihän täällä ole mitään reaalista syytä puolustautua mitään vastaan.
Luuleto, että Elena tosiaan voi potkaista mua nivusiin tai heittää pottupussiila mua?
Se kiusaaminen on vain paskan puhumista, varmastikin tympeää usein, mutta varmastikin vaaratonta.
Voiko päätön tosiaan tulla ja niistää mun nenän? Ei hän edes tiedä missäpäin Suomea asun.
Aijaa, kiusaaminen on vain mukavaa jutustelua? o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Kyllä olet raaka, vaikka itse sen sanonkin. Miksi se säkkikin pitää työntää sinne päähän? Eikö siitä vois tehdä vaiika lakin tai kaulaliinan?
Koittakaa nyt päättää mikä mä olen, raaka vai liian kiltti. Sanoisin itse että olen väsynyt siihen, että jatkuvasti painan pään ja annan satuttaa itseäni. Mulle sanottiin kerran, että sisäisen tiikerin pitää herätä, no nyt se on hereillä....joten sanon vuorostani näin kaikille satuttajille että: Deal with it.
 
Eihän täällä ole mitään reaalista syytä puolustautua mitään vastaan.
Luuleto, että Elena tosiaan voi potkaista mua nivusiin tai heittää pottupussiila mua?
Se kiusaaminen on vain paskan puhumista, varmastikin tympeää usein, mutta varmastikin vaaratonta.
Kiusaaminen on kaukana vaarattomuudesta tai ''keppostelusta''. noin uskottelee itselleen korkeintaan joku narsistinen onneton yksilö. Kiusaaminen on henkistä väkivaltaa ja on naurettavaa alkaa syyllistämään kiusattuja/kiusattua siitä jos ja kun hän alkaakin puolustamaan itseään.


Voiko päätön tosiaan tulla ja niistää mun nenän? Ei hän edes tiedä missäpäin Suomea asun.
Testaa tuo ihmeessä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailija
Koittakaa nyt päättää mikä mä olen, raaka vai liian kiltti. Sanoisin itse että olen väsynyt siihen, että jatkuvasti painan pään ja annan satuttaa itseäni. Mulle sanottiin kerran, että sisäisen tiikerin pitää herätä, no nyt se on hereillä....joten sanon vuorostani näin kaikille satuttajille että: Deal with it.
Pyydän anteeksi, Elena jos loukkasin Sinua.
Jätän tämän nyt tähän ja palaan myöhemmin muu aihe mielessä.
 
vierailija
Jos minäkin voisin sanoa jotain leikin ymmärtämisestä.

Oli kaksi nuorta, jotka surustelivat, tekivät tekoja joita nuoret tekevät, kävivät tanssimassa, kävivät leffassa, kävelivät rannalla, poimivat puolukoita.
Kuinka ollakaan, toinen heistä tuli raskaaksi, se tyttö.
Tytön isä sanoi, että hänen tyttäsetsa sukupuolielimet eivät ymmärtäneet leikkiä.

Tuon parin tarkoitus ei ollut tehdä tyttöä raskaaksi, he vain leikkivä, pitivät hauskaa, mutta kävi niinkuin kävi.

Ehkä esimerkkini ei ollut paras mahdollinen,mutta se oli ainoa, joka tuli nyt mieleeni.
 
Jos minäkin voisin sanoa jotain leikin ymmärtämisestä.

Oli kaksi nuorta, jotka surustelivat, tekivät tekoja joita nuoret tekevät, kävivät tanssimassa, kävivät leffassa, kävelivät rannalla, poimivat puolukoita.
Kuinka ollakaan, toinen heistä tuli raskaaksi, se tyttö.
Tytön isä sanoi, että hänen tyttäsetsa sukupuolielimet eivät ymmärtäneet leikkiä.

Tuon parin tarkoitus ei ollut tehdä tyttöä raskaaksi, he vain leikkivä, pitivät hauskaa, mutta kävi niinkuin kävi.

Ehkä esimerkkini ei ollut paras mahdollinen,mutta se oli ainoa, joka tuli nyt mieleeni.
Mutta eihän tuolla ole mitään tekemistä sen asian kanssa kumman osapuolen kiusaaminen tai kiusaamiseen vastaaminen vastakiusaamisella on oikeutetumpaa ketjussa..mustien vai harmaiden.
 
Mutta eihän tuolla ole mitään tekemistä sen asian kanssa kumman osapuolen kiusaaminen tai kiusaamiseen vastaaminen vastakiusaamisella on oikeutetumpaa ketjussa..mustien vai harmaiden.
Rekisteröityneestä kiusaajasta pääsee eroon yhdellä hiiren klikkauksella.
Jos asia olis minusta kiinni niin palstan asetuksissa olisi vaihtoehto; Näytä vain rekisteröityneiden kirjoitukset.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä