Ei vaan sillon ihminen haluaa osoittaa toiselle miltä se tuntuu...ja laittaa esim. sinut tuntemaan saman tuntemuksen mitä ne sun teot aikaansai toisessa ihmisessä.Sä olet sitten vain puoleksi yhtä ilkeä kuin minä, niinkö?
Ei vaan sillon ihminen haluaa osoittaa toiselle miltä se tuntuu...ja laittaa esim. sinut tuntemaan saman tuntemuksen mitä ne sun teot aikaansai toisessa ihmisessä.Sä olet sitten vain puoleksi yhtä ilkeä kuin minä, niinkö?
Tuskinpa täällä on syytä puolustaa itseään. Ymmärrän kuitenkin mitä sanot,mutta pitääkö koko säkillinen perunoita heittää jonkin väärinymmärretyn päähän?Eikö ihminen saa puolustaa itseään?? Mulla ainakin tulee nurkkaan ahdistetun villieläimen fiilikset nykyään tosi äkkiä kun tarpeeks kauan satutetaan. Sillon sitä haluaa hyökätä takasin kimppuun ja maksaa potut pottuina.
Mä nään painajaisia herkästi sillon kun elämässä on menossa surullinen vaihe, kuten esim. nykyään on tulut nähtyä monena yönä todella ahistavia unia.Mä onneks näen painajaisia vain silloin kun hikoilen kuumetta pois. Mut silloin ne unet onkin sitten ihan kamalia.
Ei, vaan se säkki niine perunoineen kaikkineen täytyy upottaa sen ihmisen päähän ja tunkea muutama peruna vielä korviin, sieraimiin ja suuhun....ja sinne minne aurinko ei paista.Tuskinpa täällä on syytä puolustaa itseään. Ymmärrän kuitenkin mitä sanot,mutta pitääkö koko säkillinen perunoita heittää jonkin väärinymmärretyn päähän?
Kyllä olet raaka, vaikka itse sen sanonkin. Miksi se säkkikin pitää työntää sinne päähän? Eikö siitä vois tehdä vaiika lakin tai kaulaliinan?Ei, vaan se säkki niine perunoineen kaikkineen täytyy upottaa sen ihmisen päähän ja tunkea muutama peruna vielä korviin, sieraimiin ja suuhun....ja sinne minne aurinko ei paista.
Sinusta en tiedä oletko ilkeä. Mulla on oikeus puolustautua.Sä olet sitten vain puoleksi yhtä ilkeä kuin minä, niinkö?
Eihän täällä ole mitään reaalista syytä puolustautua mitään vastaan.Sinusta en tiedä oletko ilkeä. Mulla on oikeus puolustautua.
Jos Elenalta kysyt niin ne survotaan ilkeilijöitten pääkoppaan, ei kattilaan.Päivää kettinkiin.
Laitetaas perunat kattilaan.
Aijaa, kiusaaminen on vain mukavaa jutustelua?Eihän täällä ole mitään reaalista syytä puolustautua mitään vastaan.
Luuleto, että Elena tosiaan voi potkaista mua nivusiin tai heittää pottupussiila mua?
Se kiusaaminen on vain paskan puhumista, varmastikin tympeää usein, mutta varmastikin vaaratonta.
Voiko päätön tosiaan tulla ja niistää mun nenän? Ei hän edes tiedä missäpäin Suomea asun.
Koittakaa nyt päättää mikä mä olen, raaka vai liian kiltti. Sanoisin itse että olen väsynyt siihen, että jatkuvasti painan pään ja annan satuttaa itseäni. Mulle sanottiin kerran, että sisäisen tiikerin pitää herätä, no nyt se on hereillä....joten sanon vuorostani näin kaikille satuttajille että: Deal with it.Kyllä olet raaka, vaikka itse sen sanonkin. Miksi se säkkikin pitää työntää sinne päähän? Eikö siitä vois tehdä vaiika lakin tai kaulaliinan?
Usein voi olla kiusaajan puolelta. Jos sä sanot jotain leikilläsi, mutta minä ymmärrän sen väärin, loukkauksena niiin ei se silloin tunnu kivalta vaikka sinä et tarkoittanut sitä loukkauksena.Aijaa, kiusaaminen on vain mukavaa jutustelua?
Kiusaaminen on kaukana vaarattomuudesta tai ''keppostelusta''. noin uskottelee itselleen korkeintaan joku narsistinen onneton yksilö. Kiusaaminen on henkistä väkivaltaa ja on naurettavaa alkaa syyllistämään kiusattuja/kiusattua siitä jos ja kun hän alkaakin puolustamaan itseään.Eihän täällä ole mitään reaalista syytä puolustautua mitään vastaan.
Luuleto, että Elena tosiaan voi potkaista mua nivusiin tai heittää pottupussiila mua?
Se kiusaaminen on vain paskan puhumista, varmastikin tympeää usein, mutta varmastikin vaaratonta.
Testaa tuo ihmeessä.Voiko päätön tosiaan tulla ja niistää mun nenän? Ei hän edes tiedä missäpäin Suomea asun.
Vitsin ja kiusaamisen erottaa toisistaan. Ketjulaisia on kiusattu täällä.Usein voi olla kiusaajan puolelta. Jos sä sanot jotain leikilläsi, mutta minä ymmärrän sen väärin, loukkauksena niiin ei se silloin tunnu kivalta vaikka sinä et tarkoittanut sitä loukkauksena.
Pyydän anteeksi, Elena jos loukkasin Sinua.Koittakaa nyt päättää mikä mä olen, raaka vai liian kiltti. Sanoisin itse että olen väsynyt siihen, että jatkuvasti painan pään ja annan satuttaa itseäni. Mulle sanottiin kerran, että sisäisen tiikerin pitää herätä, no nyt se on hereillä....joten sanon vuorostani näin kaikille satuttajille että: Deal with it.
Ei kun kyllä tästä aiheesta voi ja kannattaakin keskustella, mutta tehään se niin, että keskustellaan molemminpuolin pöytää sitten.Pyydän anteeksi, Elena jos loukkasin Sinua.
Jätän tämän nyt tähän ja palaan myöhemmin muu aihe mielessä.
Mutta eihän tuolla ole mitään tekemistä sen asian kanssa kumman osapuolen kiusaaminen tai kiusaamiseen vastaaminen vastakiusaamisella on oikeutetumpaa ketjussa..mustien vai harmaiden.Jos minäkin voisin sanoa jotain leikin ymmärtämisestä.
Oli kaksi nuorta, jotka surustelivat, tekivät tekoja joita nuoret tekevät, kävivät tanssimassa, kävivät leffassa, kävelivät rannalla, poimivat puolukoita.
Kuinka ollakaan, toinen heistä tuli raskaaksi, se tyttö.
Tytön isä sanoi, että hänen tyttäsetsa sukupuolielimet eivät ymmärtäneet leikkiä.
Tuon parin tarkoitus ei ollut tehdä tyttöä raskaaksi, he vain leikkivä, pitivät hauskaa, mutta kävi niinkuin kävi.
Ehkä esimerkkini ei ollut paras mahdollinen,mutta se oli ainoa, joka tuli nyt mieleeni.
Rekisteröityneestä kiusaajasta pääsee eroon yhdellä hiiren klikkauksella.Mutta eihän tuolla ole mitään tekemistä sen asian kanssa kumman osapuolen kiusaaminen tai kiusaamiseen vastaaminen vastakiusaamisella on oikeutetumpaa ketjussa..mustien vai harmaiden.
Ihan sama täälläkin.
Ei pidä kylmästä.Jessus kun taas kolottaa luita ja ytimiä.
Voikohan olla, että ne vaan eivät pidä pohjoisesta, koillisesta eikä itäisestä tuulesta?