The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis...mä taijan olla melkoinen multitalentti mitä tulee puhumisen suhteen:geek::unsure:o_O
Varmaan muuten puhun mandariinia...tai avokadoa..tai jotain persimongranaattiomenagreippiä!

Ja ipanat puolestaan jotain äksdeelolokniceännveeämmjoojoota*ufopääkkönen*:barefoot:

:notworthy:täällä tarvitaan ylipäiväisenöveri-iänkaikkisenaikaisen ja superhypergalaxnettiooämgee-liianuusien välistä sanakirjaa...
 
Missä toisaalla sun pitäsi olla?:barefoot: *utelee ja rouskuttaa samalla salaattia, spagettikastiketta ja pätkittyä spagettia*
Kaikista akuuteimmin varmaan jossain pitsinnypläys- näinyritätmukamasenneltaehkäistäjoalkanuttadementiaamuistilankasolmuilu- varapäreiden ja käämien hetkessä kätevästi käsiin jemmapaikkojen kätköistä- kurssilla.

Mutta oikeasti säädän unohtuneen ja kylmettyneen maitoa kahvilla ryystämisen, sapuskanlaiton, kotiin ja sassiin!-savumerkkien teon(kännykät on mordorista, kstvealuetta taas vissiin pukkaa) ja pyykinpesun välitilaolomuodossa.

(y)

...onneks kohta pääsen ympäristön suureksi kauhuksi luukuttamaan kovaa ja korkeelta:love:!
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Mä en kyllä ala! :mad:

Lähdin toisenkin kerran lenkille auringon houkuttelemana. Ylipuhuin nuorimmaisenikin mukaan. Ja sit kun käveltiin tossa niin pari mopopoikaa kääntyi katsomaan! :cautious:

Ostan haulikon! Tai jonkun. Ei se vielä niin iso tyttö ole!
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Mä en kyllä ala! :mad:

Lähdin toisenkin kerran lenkille auringon houkuttelemana. Ylipuhuin nuorimmaisenikin mukaan. Ja sit kun käveltiin tossa niin pari mopopoikaa kääntyi katsomaan! :cautious:

Ostan haulikon! Tai jonkun. Ei se vielä niin iso tyttö ole!
Mä jo aattelin että ne kääntyi katteleen sua ja meinasin jo sanoa, että oisit ilonen kun silleen kattovat:D Mutta joo, jos toinen on tosi nuori niin voihan se kiukuttaakin
 
  • Tykkää
Reactions: 0oo0 ja Fantzu
Pähkinämama
Reippailtu ja nautittu auringosta, kuurattu kylpyhuone, kuurattu mukula, kahvia nautittu yksin, yhdessä, sisällä, ulkona. Mitäs sitten seuraavaksi.

Hhmm olikohan sitä tiikerikakkua vielä..
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä